800
۰
گزارش شستون از وضعیت نابسامان یک دیوار؛

دیوار کج بلای جان دانش آموزان و شهروندان سراوانی/شهردار سراوان: جهت بازسازی دیوار تذکر داده شده است

دیوار پارک در کوچه سعدی شهرستان سراوان بر اثر فرسایش و عوامل جوی با گذشت زمان تخریب شده و امکان ریزش آن وجود دارد.
دیوار کج بلای جان دانش آموزان و شهروندان سراوانی/شهردار سراوان: جهت بازسازی دیوار تذکر داده شده است
به گزارش شستون، کوچه سعدی مکانی است که از یک طرف محل رفت و آمد دانش آموزان و از طرف دیگر محل عبور مردم و انواع خودرو ها می باشد که تخریب و کج شدن دیوار پارک وحدت در این منطقه ترس والدین را دو چندان کرده است و ممکن است در آینده خطر ساز شود.

یکی از شهروندان شهرستان سراوان در این زمینه در گفت و گو با شستون اظهار داشت: دیوار پارک وحدت در کوچه سعدی که مسیر تردد دانش آموزان و مردم قرار دارد، ترک خورده و کج شده است.

وی با بیان اینکه پارک وحدت دارای دیواری با ارتفاع چهار و نیم متر است و نبش این کوچه به سمت مدرسه و خیابان آزادی قرار دارد، تصریح کرد: قسمت پایین دیوار خالی و به مرور زمان خراب شده  و از آنجای که دانش آموزان دبستانی درمسیر این دیوار تردد می کنند، جان آنها را تهدید می کند.

این شهروند از شهرداری و مدریت پارک وحدت خواست که این مشکل را برطرف کند تا از معضلات پیش روی مردم و دانش آموزان جلوگیری شود.

یکی دیگر از اهالی کوچه سعدی به خبرنگار شستون گفت: این دیوار چند سال است که ترک برداشته و از سنوات گذشته تاکنون در حال کج شدن است و امکان دارد با اندک بارندگی و باد و طوفان ریزش کند.

در پیگیری که خبرنگار شستون در این زمینه، هاشم دهقانی شهردار سراوان تصریح کرد: بررسی های عمرانی بر روی این دیوار انجام شده است و به مسئول پارک جهت بازسازی و مرمت نامه ارسال کرده ایم، اما پاسخی مبنی بر بازسازی دریافت نشد.

وی با بیان اینکه شهرداری سراوان اقدام به بازسازی و ترمیم دیوار کرده است، تصریح کرد: ارگان ها و سازمان های مختلف به اخطارهایی که از سوی شهرداری داده می شود توجه کنند چراکه عدم بازسازی زیر ساخت های لازم می تواند جان بسیاری از شهروندان را به خطر اندازد.
 
انتهای پیام/م.ش
 
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 10947
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *