در مراسم تجلیل از برگزار کنندگان همایش مهدویت مطرح شد؛

مهدویت یک ستون اساسی در دل دنیای اسلام/عدالت محوری و نداشتن فعل حرام از خصوصیات سربازان امام زمان (عج) است+تصاویر

شستون , 26 ارديبهشت 1397 ساعت 10:13

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: مهدویت یک ستون اساسی در دل دنیای اسلام است و همه ما با همدلی و خرد جمعی باید آن را پیگیری کنیم.


به گزارش شستون، مراسم تجلیل از برگزار کنندگان همایش مهدویت، محور وحدت با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه، اسحاق جهانتیغ مسئول بنیاد مهدویت، حجت الاسلام والمسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی، محمدرضا ریگی رئیس مجتمع، حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی نوری مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت و جمعی از اعضای بنیاد مهدویت و مسئولین در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه مسئله مهدویت و وحدت ریشه دار و اساسی بوده و به سیره پیامبر و گفتار ائمه (ع) وصل است، گفت: مهدویت یک ستون اساسی در دل دنیای اسلام است و همه ما با همدلی و خرد جمعی باید آن را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه امام زمان (ع)، امام عدالت و معنویت است و همه امور بشر را اصلاح خواهد کرد و ظلمت های موجود در تاریخ بشر را از بین خواهد برد، افزود: این نهضت عدالت محور که پرچم دار آن حضرت مهدی موعود (عج) است اصلاح کنند همه امور خواهد بود.

امام جمعه شهرستان سراوان احیای معنویت و عدالت را از برنامه های امام زمان (عج) در زمان ظهور عنوان کرد و اذعان داشت: عمده کار آن امام بزرگوار عدالت محوری است که در جهان گسترش پیدا می کند.

وی ادامه داد: قبل از اینکه بستر عدالت احیا شود با گروه اندکی از بشر امروزی که به اندازه هفت میلیارد نفر مصرف داشته و سرمایه گذاری کرده اند و بیشترین فساد را در ابعاد مختلف دارند جنگ صورت می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه ملت مظلومی که تشنه عدالت هستند در زیر چتر حکومت امام زمان (عج) بهره کافی را خواهند برد، تصریح کرد: در این حکومت بستری فراهم است که تمام خوبی ها رونق گرفته و روی کار خواهد آمد.

وی عدالت سیاسی، اقتصادی، بهداشت، مسکن و معنویت را از خصوصیات ظهور امام زمان (عج) دانست و بیان داشت: رعایت حقوق دیگران، اذیت نکردن به ناحق، نداشتن روابط جنسی نادرست، گرایش نداشتن به فحشا و فساد، فعل حرام انجام ندادن، آماده خدمت به خلق، گندم را احتکارنکردن، برعلیه کسی حرف نزدن، بدگویی نکردن، نداشتن ربا از ویژگی های کسانی است که می خواهند در رکاب امام زمان (عج) خدمت کنند.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه در این روزگار برخی از افراد مدرک گرفته خود را مجتهد دانسته و خود را متخصص همه امور می داند، توضیح داد: کسانی که با یک مدرک فکر می کنند متخصص همه امور هستند در روایات به احمق ترین افراد منصوب شده اند.
در پایان مراسم از برگزار کنندگان همایش مهدویت محور وحدت تجلیل شد.
انتهای پیام/م.ش
 


کد مطلب: 10969

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/10969/1/مهدویت-یک-ستون-اساسی-دل-دنیای-اسلام-عدالت-محوری-نداشتن-فعل-حرام-خصوصیات-سربازان-امام-زمان-عج-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir