800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

شناخت مشترکات مذاهب اسلامی مانع از رخنه دشمن می شود/ چراغ سبز آل سعود خائن منجر به اقدام گستاخانه آمریکا به قدس شریف شد

خطیب نماز جمعه شهرستان سراوان گفت: اگر امروز آمریکا این جرعت را پیدا کرده است که در یک حرکت نمادین پایتخت سفارت خود را به قدس شریف تغییر دهد نشانه دادن چراغ سبز و خیانت کشور اسلامی همچون آل سعود است.
شناخت مشترکات مذاهب اسلامی مانع از رخنه دشمن می شود/ چراغ سبز آل سعود خائن منجر به اقدام گستاخانه آمریکا به قدس شریف شد
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه 28 اردیبهشت سال جاری در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابی طالب(ع) شهرستان  سراوان ماه رمضان را ماه آمرزش گناهان عنوان کرد و ادامه داد:  ماه رمضان فرصتی بزرگی است که انسان، با تقوا، با تعقل و تفکر جنب و جوش و فعالیت عبادی خود را بیشتر کند و از نعمت ها و برکات خداوند در این ماه بهترین بهره وری را داشته باشد.
 وی افزود:هیچ کس از خدعه شیطان در امان نیست چراکه شیطان یک دشمن آشکار است که همواره برای انحراف انسان ها از مسیر حق در حال تلاش می باشد.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به دیدار شرکت کنندگان کنکره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی با مقام معظم رهبری، گفت: وحدت میان مسلمین یکی از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه عمیق داشته باشیم.
حجت اسلام و المسلمیبن بامری به تمامی مسلمین توصیه کرد تا در بحث وحدت تلاش مضاعف کنند چرا که دشمنان برای از بین بردم اتحاد میان امت های اسلامی کمر همت را بسته اند.
وی یاد آور شد: نیت دشمنان اسلام تفرقه است از این رو باید مشترکات یکدیگر را بشناسیم و گسترش دهیم تا دشمن نتواند از این مسیر رخنه کند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با اشاره به اقدام گستاخانه رئیس جمهور آمریکا  در قرار دادن پایتخت سفارت آمریکا در قدس شریف گفت: قدس شریف یک مکان عزیز میان مسلمین است و نمی شود این مکان را در دست انسان ها فاسد و غاصب بی دین که دشمنان واقعی خداوند متعال هستند، سپرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری افزود: آمریکایی هایی جرعت ورود به این مکان را نداشتند چرا که از هیبت و طغیان دنیای اسلام واهمه دارند و اگر امروز چنین گستاخی را انجام می دهند به خاطر جنایت ها و خیانت ها و نشان دادن چراغ سبز کشورهای اسلامی همچون آل سعود بوده است.
وی اضافه کرد: گروه جنایت کار غاصب، جنایت های فراوانی را در فلسطین انجام داده اند و بسیاری از زنان، کودکان و جوانان را به خاک و خون کشیدند.
امام جمعه شهرستان سراوان اذعان کرد: با ورود گستاخانه رئیس جمهور آمریکا و هیئت همراه وی در روز نکبت، یک مسئله نمادین برای جابه جایی سفارت آمریکا به قدس شریبف انجام شد که جنایت سراوان کشورهای اسلامی مثل آل سعود خائن موجب شد که این جنایت کاران فکر کنند که می تواند نقشه خود را احیا کنند.
حجت اسلام و المسلمین بامری با توجه به خروج آمریکایی ها از برجام، گفت: از دست اندرکاران انتظار داریم که این تجربه را داشته باشند که آمریکا کارشکن است  و بد عهدی می کند.
وی افزود: مسئولین مربوطه وظیفه مند هستند که عزت ملی را در این مقوله حفظ کنند و به سمت تحقیر نروند چرا که تاریخ نشان داده که کشور اسلامی همچون ایران همیشه به عهد های خود پایبند بوده  و این رسوایی در عالم برای آمریکا ثبت خواهد شد.
گفتنی است پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران شهرستان سراوان با تجمع در جوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان، در پی محکوم کردن حرکت وحشیانه استکبار جهانی و صهیونیست در خصوص کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین  شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل "سردادند.

انتهای پیام/الف.د    
 
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 10992
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *