800
۰

پوستر/حفظ حجاب به زن کمک می کند تا بتواند به آن رتبه معنوی عالی خود برسد

مقام معظم رهبری فرمودند: حفظ حجاب به زن کمک می کند تا بتواند به آن رتبه معنوی عالی خود برسد و دچار آن لغزشگاه های بسیار لغزنده ای که سر راهش قرار داده اند، نشود.
پوستر/حفظ حجاب به زن کمک می کند تا بتواند به آن رتبه معنوی عالی خود برسد
به گزارش شستون؛ آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بیانات خود در خصوص حجاب فرمودند: عفاف و حجاب نشان دهنده  تقويت ايمان،عمق اعتقاد،حاكميت ارزش های انسانی وحفظ حريم و حرمت زن و مرد است و عدم رعايت آن شديدترين ضربات را بر پيكر اخلاق و معنويت در جامعه وارد می كند.
 
ایشان گفتند: از آنجا كه رعايت عفاف و حجاب، در سلامت و پاكی جامعه مؤثر است و بنيان خانواده را تحكيم می بخشد و بستر لازم را برای تربيت صحيح نسل امروز و فردای جامعه فراهم مي كند، لذا رعايت اين مساله يكی از وظايف شرعی، قانونی و اجتماعی است كه بر عهده هر مرد مومن و زن مومنه ای است؛و كوتاهی و بی توجهی نسبت به آن،باعث رواج گناه و تفاخر و تكاثر و اسراف و فساد و در نهايت محدوديت زن خواهد شد.
 
مقام معظم رهبری تصریح کردند: مساله حجاب اگر چه مقدمه ای است برای چیزهای بالاتر، اما خود یم نساله ارزشی می باشد و حفظ حجاب به زن کمک می کند تا بتواند به آن رتبه معنوی عالی خود برسد و دچار آن لغزشگاه های بسیار لغزنده ای که سر راهش قرار داده اند، نشود.

پایگاه خبری تحلیلی شستون در این زمینه از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص عفاف و حجاب پوستری تهیه و منتشر کرده است.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 11004
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *