800
۰
به همت تلاشگران جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی؛

پسر بچه گمشده نائیجگ پس از ۱۲ ساعت تلاش بی وقفه به آغوش خانواده بازگشت+ تصویر

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان سراوان گفت: پس از تلاش های بی وقفه نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی پسر بچه نائیجک از توابع بخش بم پشت که شب‌ گذشته در منطقه کوهستانی و بیابانی مفقود شده بود، به آغوش خانواده خود بازگشت.
پسر بچه گمشده نائیجگ پس از ۱۲ ساعت تلاش بی وقفه به آغوش خانواده بازگشت+ تصویر
بهمن دهواری در گفت و گو با شستون اظهار داشت: در پی اعلام دهیار روستای نائیجگ مبنی بر مفقود شدن پسر بچه تقریبا هشت ساله که به همراه دایی ‌و یکی از دوستان خود به چرای گوسفندان رفته ، خبر داد و گفته تا ساعت ۲۱و ۳۰ دقیقه شب گذشته پنجشنبه سوم خرداد همچنان اثری از این پسر بچه مشاهده نکرده اند و کودک همچنان به منزل خود بازنگشته است.
وی افزود: بلا فاصله تیم های  داوطلب جست و جو و نجات پس از فراخوان با چهار دستگاه خودروی آمبولانس، ست نجات، تویوتا هایلوکس و پیکاپ فوتون و یک دستگاه موتور سیکلت امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند و با توجه به صعب العبور بودن منطقه مورد نظر به همراه راهنماهای محلی نیروهای محلی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا به جست و جو پرداختند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور و مشارکت ۲۵ نیرو داوطلب جمعیت هلال احمر، گفت: پس از ۱۲ ساعت تلاش و جست و جوی بی وقفه، سرانجام  پسر بچه در منطقه کوهستانی روستای ناییجگ در منطقه  کوهک_ اسفندک و حدود ساعت ۹ صبح امروز جمعه چهارم خرداد ماه  پیدا و به آغوش خانواده خود باز گشت.
گفته می شود عصر روز گذشته پسر بچه به همراه یکی از دوستان خود ‌و بستگان برای چرای گله به بیابان های اطراف روستا می روند که حین بازگشت گله رم می کند و این وسر بچه جهت جست و جو و بازگشت گله به منطقه کوهستانی و بیابانی باز می گردد که همراهان وی اثری از آن کودک مشاهده نمی کنند.
لازم به ذکر است جست و جو با حضور رئیس شعبه و مسیول امداد و نجات تا صبح امروز که منتج به نتیجه شد ادامه داشت.
گفتنی است روستای نائیجگ از توابع بخش بم پشت می باشد که فاصله آن تا مرکز شهرستان سراوان ۶۰ کیلومتر است.
انتهای پیام/
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 11069
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *