800
۰
به همت مردم محلی و خیرین بومی،

61 بسته غذایی میان مردم نیازمند گشت توزیع شد+ تصویر

با آغاز ماه مبارک رمضان و به همت جمعی از مردم و خیرین شهر گشت، 61 بسته معیشتی میان مردم نیازمند این شهر توزیع شد.
61 بسته غذایی میان مردم نیازمند گشت توزیع شد+ تصویر
به گزارش شستون، جمعی از مردم و خیرین شهر گشت به صورت خودجوش در قالب مجمع خیرین این شهرستان، از ماه گذشته اقدام به جمع آوری وجه نقد جهت تهیه بسته های معیشتی برای مردم نیازمند این شهر کردند.
 محمد اکرم حسین بر عضو مجمع خیرین شهر گشت در گفت و گو با شستون اظهار کرد: این مجمع از سال 95 فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده و اعضای این انجمن در حال ثبت رسمی این مجمع هستند.
 وی افزود: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از ماه گذشته اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و خیرین منطقه جهت تهیه بسته های معیشتی برای افراد نیازمند شهر کرده اند.
 وی اضافه کرد: هفته گذشته اقلام مورد نظر خریداری و پس از اتمام بسته بندی، شب گذشته 61 بسته معیشتی میان مردم نیازمند و مستضعف این شهر توزیع شد.
عضو انجمن مجمع خیرین شهر گشت خاطر نشان کرد: این مجمع سال گذشته با همت مردم محلی و خیرین بومی برای دانش آموزان مدرسه دخترانه آرزو 34 میلیون تومان جهت خرید مینی بوس جمع آوری کرده است که دانش آموزان این مدرسه برای ایاب و ذهاب جهت رفتن به مدرسه مشکل نداشته باشند.
حسین بر در ادامه توزیع 300 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان بی بضاعت به ارزش 3 میلیون تومان در سال گذشته را از دیگر اقدامات این مجمع عنوان کرد.
 گفتنی است  اقلام موجود در بسته های معیشتی شامل مرغ، روغن نباتی، عدس، قند و رب گوجه فرنگی بوده است.

انتهای پیام/ الف.د

 
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 11128
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *