در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان رخ داد؛

خروش وحدت آفرین مردم مرزنشین زادگاه خورشید ایران/ اعلام برائت مرزنشینان از سران کفر + تصویر

شستون , 18 خرداد 1397 ساعت 9:22

مردم مرزدار و مرزنشین شهرستان سراوان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب اعلام برائت کردند.


به گزارش شستون، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم مرزدار و مرزنشین شهرستان سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان در جنوب شرق کشور با حضور وحدت آفرین در میادین‌حاضر شدند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
زن و مرد، پیر و جوان از ساعات اولیه صبح در گرمای طاقت فرسای این منطقه مقابل مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان جنب میدان شهدای گمنام حاضر شدند و شعار «مرگ‌ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان سراوان نشان از آن دارد که مردم جای جای ایران اسلامی همواره برای دفاع از مردم مستضعف و مظلوم جهان قیام خواهند کردند و با پیروی از ولایت فقیه، همیشه در صحنه حاضر هستند.
راهپیمایی رأس ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) با حضور خیل عظیم‌جمعیت آغاز شد و حضار پس از پیمودن خیابان امام خمینی (ره) مقابل مسجد جامع نور تجمع خواهند کرد. انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 11172

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/11172/1/خروش-وحدت-آفرین-مردم-مرزنشین-زادگاه-خورشید-ایران-اعلام-برائت-مرزنشینان-سران-کفر-تصویر

شستون
  https://shastoon.ir