عکس نوشته/بلای اشرافیگری، بلای بزرگ و مشکلی است

3 تير 1397 ساعت 11:07

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بلای اشرافیگری، بلای بزرگی است. چطور دست و دل کسی به او اجازه داده است که پول بیت‌المال را صرف ساخت ساختمان بکند. مسئله‌ی اشرافیگری اگر چنانچه رایج شد، جزو سبک زندگی ما شد، آثار و تبعات آن و ریزش هایی که به وجود می‌آید، دیگر انتهائی ندارد.


به گزارش شستون؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی فرمودند: بلای اشرافیگری، بلای بزرگی است. چطور دست و دل کسی به او اجازه داده است که پول بیت‌المال را صرف ساخت ساختمان بکند. مسئله‌ی اشرافیگری اگر چنانچه رایج شد، جزو سبک زندگی ما شد، آثار و تبعات آن و ریزشهایی که به وجود می‌آید، دیگر انتهائی ندارد، خیلی مشکل است، خیلی کار را مشکل خواهد کرد؛ این را بایست [در نظر] داشته باشید.

ایشان تصریح کردند: بدون انقلابی بودن که نمیشود انقلاب و فراورده های آن را حفظ کرد. رفتار، باید رفتار انقلابی باشد؛ رفتار انقلابی به معنای رفتار غیرمدبّرانه نیست، به‌معنای رفتار عاقلانه و مدبّرانه‌ و مجاهدانه است؛ حرکت جهادی. اینکه ما به مدیران مرتّب توصیه میکنیم «مدیریّت جهادی»، این در مورد مجلس، رفتار جهادی است، سخن گفتن جهادی است، اقدام کردن مجاهدانه و جهادی است، انقلابیگری است.

رهبر معظم انقلاب توضیح دادند: مجلس شورای اسلامی که یک رکن اساسی از ارکان نظام اسلامی است، تا امروز خوب حرکت کرده و پیش رفته است؛ این حرکتِ در سمت اهداف انقلاب را هرچه می توانید تقویت کنید. امروز کشور احتیاج دارد به این استحکامِ ساخت درونی ملّت و ارکان نظام اسلامی. شما ببینید دشمنان شما چه کسانی هستند و با چه روحیه‌ای دارند حرکت می کنند و با چه خباثتی در مقابل ملّت ایران می‌ایستند.

پایگاه خبری شستون در این زمینه عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش


کد مطلب: 11290

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/11290/1/عکس-نوشته-بلای-اشرافیگری-بزرگ-مشکلی

شستون
  https://shastoon.ir