800
۰
در جشن ولادت حضرت معصومه (س) مطرح شد؛

بانوان از نظر عاطفی در سطح بالاتری نسبت به مردان قرار دارند/عدم رعایت حجاب با دین اسلام مغایرت دارد

برخی از افراد اهل ایمان و عبادت هستند ولی حجاب پوششی و رفتاری خوبی ندارد و با دین اسلام مغایرت دارد.
بانوان از نظر عاطفی در سطح بالاتری نسبت به مردان قرار دارند/عدم رعایت حجاب با دین اسلام مغایرت دارد
به گزارش شستون؛ جشن ولادت حضرت معصومه (س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاتم بامری امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب (ع) و مسئول دفتر امام جمعه، سرهنگ پاسدار داوود رحیمی معاون هماهنگ کننده سپاه و جمعی از دختران و بانوان در سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حاتم بامری با بیان اینکه خیلی از افرادی با سابقه بد در پایان عمر عاقبت به خیر شده اند و به سعادت رسیده اند، گفت: کسانی هستند که کارهای خوبی انجام می دهند و درپایان با دست زدن به کار گناه عاقبت خوبی در انتظار آنها نخواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: کسی که گناه، خدا و قیامت یادش می رود و توبه نمی کند، حسنات خود را تعریف می کند، نگاه کردن به وضعیت خوب دیگران و توجه به عابد ها عاقبت خوبی در انتظار او نخواهد بود.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه مرد ها و زن ها از لحاظ جسمی و روحی با هم تفاوت دارند و از نظر ایمان، اعتقاد و عبادت با هم فرقی ندارند، بیان داشت: بانوان از نظر عاطفی در سطح بالاتری نسبت به مردان قرار دارند.

وی در ادامه حجاب رفتاری، گفتاری و پوششی را جزء حجاب های بانوان عنوان کرد و اذعان داشت: برخی از افراد اهل ایمان و عبادت هستند ولی حجاب پوششی و رفتاری خوبی ندارد و با دین اسلام مغایرت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری یادآوری کرد: زن ها و دختران باید پوشش مناسبی در مقابل نامحرم داشته باشند و از چادر و مقنعه های بلندی استفاده کنند تا برجستگی های بدن آنها دیده نشود.

وی توضیح داد: کسانی که حجاب خود را رعایت نمی کنند از خودشان نیستند و باید با تقوا و ایمان رفتار، گفتار و پوشش خود را هماهنگ کنند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 11397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *