800
۰
رییس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان:

اجرای بازی های بومی و محلی در دهستان گردشگری ناهوک در پنج رشته + تصویر

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: جشنواره مسابقات بازی های بومی و محلی در پنج رشته در دهستان گردشگری ناهوک برگزار شد.
اجرای بازی های بومی و محلی در دهستان گردشگری ناهوک در پنج رشته + تصویر
به گزارش شستون، در ادامه رساله و روند برگزاری مسابقات بومی و محلی در روستاها و بخش های شهرستان سراوان ، جشنواره مسابقات بومی محلی در دهستان ناهوک از توابع بخش جالق، بعد از ظهر روز جمعه ۲۹ تیر ماه در سالن ورزشی روستای ناهوک برگزار شد.
مراد شیخ زاده رئیس هیئت بازی های بومی و محلی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: این سری از مسابقات در رشته های طناب کشی چهار سر، بولینگ فوتبال،چهار حلقه، دوز حلقه، دو‌ با گونی به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود:  در طناب کشی چهار سر هشت تیم سه نفره، بولینگ فوتبـال ۲۹نفر نوجوان و ۱۰نفر بزرگسالان، رشته چهار حلقه ۶تیم سه نفره، رشته دوز حلقـه هشت تیم سه نفره و در رشته دوز حلقه و‌ در رشته دو با گونی ۱۳‌ نفر شرکت داشتند.
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: همچنین با اهدای لوح تقدیر از شورای محل ، همیاران ورزش ، پیشکسوتان و عزیزانی که با حضور خود باعث دلگرمی جوانان و اعضای هیئت شده اند تقدیر شد.
شیخ زاده یادآور شد: در پایان از زحمات عثمان نصرتزهی نماینده هیئت بومی محلی شهرستان سراوان در دهستان ناهوک ، با اهدا ۱۰ دست لباس ورزشی، توپ فوتسال،توپ والیبال،۱۰ عدد حلقه و پنج عدد طناب بازی تقدیر شد.


انتهای پیام/1319
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 11414
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *