800
۰

سفر هیجان انگیز مخترع سراوانی به سیارات دیگر/شهروند سراوانی گواهی شهروندی کشور آزگاردیا کره ماه را کسب کرد+ تصاویر

یکی از مخترعین جوان شهرستان سراوان با کسب گواهی حق شهروندی کشور آزگاردیا ( کشوری واقع در کره ماه) قصد سفر به این کره را دارد.
سفر هیجان انگیز مخترع سراوانی به سیارات دیگر/شهروند سراوانی گواهی شهروندی کشور آزگاردیا کره ماه را کسب کرد+ تصاویر
به گزارش شستون؛  كشور آزگارديا، كشوري با ظرفيت ١٥٠ ميليون نفر بر روی كره ماه كه طبق پروژه های ناسا تشكيل می شود و به رسميت شناخته شده است.
احمد اربابی مخترع سراوانی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: گواهی حق شهروندی کشور آزگاردیا را کسب کرده است.
وی در ادامه افزود: در کره های مریخ و ماه شهر هایی درحال احداث است و به همین منظور حق شهروندی را به بعضی از مردم اعطا می کنند. مخترع سراوانی گفت: به دلیل اینکه مدتی در جریان پروژه های تحقیقاتی ناسا  بوده و با توجه به مطرح شدن احداث کشور جدید بر روی کره ماه، اقدام به دریافت کارت شهروندی کرده است.
اربابی اضافه کرد: در مرحله اول اولویت با دانشمندان، محققان و پژوهشگران است و احتمالا در روزهای آینده سفر به کره ماه برای عموم مردم آزاد شود.
وی با بیان اینکه در اولین مرحله حدود هزار شهروند اعزام می شود، خاطر نشان کرد:  سفر به  کره ماه حق بازگشت دارد و برای اعزام هیچ هزینه ای دریافت نمی شود‌.
مخترع سراوانی نامساعد شدن جو حاکم بر روی کره زمین و عدم پیشرفت را علت سفر خود به کره ماه بیان و اضافه کرد: رفتن به کره ماه می تواند بالاترین افتخار یک فرد باشد حتی اگر این سفر با مرگ هم همراه باشد باز هم با ارزش این موضوع زندگی وی خواهد بود.
اربابی اکتشافات و انجام تحقیقات بر روی کره ماه را لذت بخش دانست و در پایان گفت: در راه کسب علم و دانش و راه شناخت عظمت خداوند در این دنیا می توان هر اقدامی را انجام داد.


انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 11486
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *