800
۰
دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خبر داد:

فستیوال بازی های روستایی در نقاط مختلف سراوان برگزار شد+ تصویر

دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: جشنواره بازی های بومی و محلی در نقاط مختلف شهرستان سراوان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.
فستیوال بازی های روستایی در نقاط مختلف سراوان برگزار شد+ تصویر
مصطفی دهواری در گفت و گو با شستون اظهار داشت: روز گذشته بازی های بومی و محلی در دهستان گردشگری ناهوک از توابع بخش جالق برگزار ‌شد.
 
وی افزود: این بازی ها در دو رشته طناب کشی و دو با گونی به مرحله اجرا در آمد که در رشته طناب کشی چهار تیم هفت نفره و دو با گونی ۱۰ نفر حضور داشتند.
 
دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان ادامه داد: علی ارجمند، یحیی گمشادزهی و علی ندرت زهی در رشته دو با گونی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
 
دهواری یادآور شد: در رشته طناب کشی تیم گوهر کوه، مقام اول، تیم کوشکوک مقام دوم، تیم عدالت مقام سوم و تیم نگاران مقام چهارم را کسب کرد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین یک سری مسابقات در روستای دریدر میان بانوان این روستا در رشته های هفت سنگ مهارتی، شیطوک، چیند ( یک قل دو قل) و طناب بازی برگزار شد.
دبیر هیئت بازی های بومی و محلی در پایان با اشاره به اینکه به نفرات برتر با اهدای لوح قهرمانی و جوایز ارزنده تجلیل شد، تصریح کرد: همچنین صبح امروز شنبه ۲۰ مرداد یک کارگاه آموزشی بازی های بومی و محلی (دانش افزایی) برای دهیاران وعلاقه مندان این رشته، درسالن عصمت پناه استادیوم شهید حسین بر شهرستان سراوان برگزار می شود.
 
 
 انتهای پیام/
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 11593
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *