800
۰

افتتاح و بهره برداری از 25 پروژه در بخش جالق شهرستان سراوان/ تأمین آب شرب سالم و بهداشتی یکی از دغدغه های مهم جامعه است+ تصویر

در پنجمین روز هفته دولت شهرستان سراوان 25 طرح و پروژه در بخش جالق با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح و بهره برداری از 25 پروژه در بخش جالق شهرستان سراوان/ تأمین آب شرب سالم و بهداشتی یکی از دغدغه های مهم جامعه است+ تصویر
به گزارش شستون، در پنجمین روز از هفته دولت سال ۹۷ در شهرستان سراوان ۲۵ طرح و پروژه در بخش جالق با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال  با حضور نارویی فرماندار، جمالزهی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، شاهمیری بخشدار جالق، مسئولین دستگاههای اجرایی، معتمدین، شوراهای اسلامی، دهیاران و دیگر اقشار مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

پروژه های عمران روستایی در دهستان های ناهوک، کله گان و مک سوخته، مرکز جامع سلامت مک سوخته، حفر، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه در شهر جالق، چمن مصنوعی روستای سینوکان، کارگاه تولید قطعات بتنی دهیاری سینوکان، فروشندگی مواد نفتی شرکت تعاونی ناهوک از جمله پروژه های بود که روز گذشته در بخش جالق افتتاح شد‌

همچنین در این روز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی قادرآباد و آسکان نیز کلنگ زنی شد.
فرماندار شهرستان سراوان در حاشیه آیین افتتاحیه حفر چاه گفت: آب مهمترین و ضروری ترین نیاز انسان و ارتباط مستقیم با حیات و معیشت دارد.

وی نیز با اظهار امیداواری از خدمات و اقدامات صورت گرفته مهم و اساسی در تمامی شهرستان، گفت: توجه به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی مردم منطقه از ضرورت های مهم و دغدغه اساسی شهرستان بود که امروز با همت و تلاش مسئولین و همراهی مردم مشکلی در تأمین این مهم برای شهروندان سراوان، جالق، گشت و محمدی و مجتمع روستایی اطراف شهر نداریم.

نارویی همچنین تصریح کرد: پروژه های مهم آبرسانی آبفای روستایی و شهری اقدامات مهم و مؤثری خواهند بود که با بهره برداری، مشکلات تأمین آب شرب شهر سیرکان و روستاهای شهرستان مرتفع خواهد شد.
لازم به ذکر است غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در دهستان ناهوک و دیدار با خانواده شهید ملازاده در شهر جالق از دیگر برنامه های پنجمین روز هفته دولت شهرستان سراوان بودند.

انتهای پیام/ الف.د
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 11723
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *