800
۰

دانشجویان بسیجی سراوان به رزمایش محمد رسول الله(ص)2 پیوستند/ اردوی جهادی عمرانی بسیجیان در حاشیه شهر+ تصویر

دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور سراوان در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 اقدام به بازسازی یک مدرسه در حاشیه شهر کردند.
دانشجویان بسیجی سراوان به رزمایش محمد رسول الله(ص)2 پیوستند/ اردوی جهادی عمرانی بسیجیان در حاشیه شهر+ تصویر
به گزارش شستون، یکی از اقدامات بسیج، در حوزه سازندگی خدمت در مناطق محروم به ویژه روستاهای صعب العبور و کم برخوردار است.
 بسیج این شجره طیبه و درخت پر ثمر، در حاشیه رزمایش بزرگ اقتدار بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 که در روزهای اخیر در سراسر کشور آغاز شده است، این بار با همت بسیجیان دانشگاه پیام نور مرکز سراوان به یاری یکی از روستاهای محروم شهرستان در حوزه عمرانی شتافتند.

آغاز اردوی جهادی 10 روزه دانشجویان بسیجی سراوان
شریف زاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی  دانشگاه پیام نور سراوان در حاشیه شهر در عرصه عمرانی و فرهنگی در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 آغاز شده است.

 وی افزود: از اقدامات عمرانی که دانشجویان بسیجی انجام داده اند، می توان به بازسازی کلاس های درس مدرسه و همچنین مرمت کلاس ها اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: برگزاری جام فوتبال شهدای روستا در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان و همچنین توزیع لوازم التحریر  میان دانش آموزان بی بضاعت در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوا لله 2 انجام شد.

 شریف زاده با بیان اینکه در حاشیه این اردوی جهادی عمرانی و فرهنگی با خانواده معظم شهدا نیز دیدار داشته اند، گفت: این اردوی 10 روزه که با حضور دانشجویان بسیجی، بسیجیان پایگاه مقاومت روستا و مردم بومی در حال اجرا است، جهادگران با شعار " می بسازیم تا ساخته شویم" و با هدف محرومیت زدایی و توسعه فرهنگی این روستا در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 11863
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *