800
۰
در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 انجام شد؛

برگزاری طرح "میز خدمت" در ۱۵ اداره شهرستان سراوان+ تصویر

مسئول بسیج ادارات شهرستان سراوان: طرح "میز خدمت" در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ در راستای تکریم ارباب رجوع انجام شد.
برگزاری طرح "میز خدمت" در  ۱۵ اداره شهرستان سراوان+ تصویر
 
ابوذر کیخا در گفت و گو با شستون اظهار کرد: طرح "میز خدمت" در راستای تکریم ارباب رجوع و بررسی مشکلات شهروندان در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ در سراوان برگزار شد.
 
وی افزود: این طرح که از صبح امروز دوشنبه ۲۶ شهریور آغاز شده، بیش از ۱۵ اداره شهرستان سراوان مشارکت دارند.

مسئول بسیج ادارات سراوان خاطر نشان کرد: طرح "میز خدمت" در آموزش و پرورش، اداره برق، اداره آب، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر ادارات سطح شهرستان در حال برگزاری است.
 
بشیر دهواری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان که در طرح میز خدمت شرکت کرده است، اظهار کرد: میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع و بررسی مشکلات مردم انجام شده است.
 
وی افزود: مقرر شد هر یک از کارمندان این اداره جهت راهنمایی و بررسی موضوعات مطرح شده از ارباب رجوعان ساعاتی را در میز خدمت مشغول به فعالیت باشند.
 
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان خاطر نشان کرد: این طرح به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر و رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ برگزار شد.



در حال به روز رسانی...................
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 11883
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *