مسابقه سرعت موتورسیکلت با جت جنگنده! +فیلم

2 مهر 1397 ساعت 11:47

یک مسابقه جذاب سرعت بین یک جت جنگنده، جت شخصی، چند خودرو و موتروسیکلت در ترکیه برگزار شد.


به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش تماشاچیان محلی اهل شهر استانبول ترکیه شاهد یک مسابقه مهیج سرعت بین چند خودرو ، دو هواپیما و یک موتورسیکلت بودند. در این مسابقه که طی فستیوالی در ترکیه انجام شد سه خودروی اسپورت، یک خودروی فرمول 1، یک جت شخصی، یک جت جنگنده و یک موتورسیکلت پیشرفته شرکت داشتند. وسایل نقلیه حاضر در این مسابقه شامل یک موتورسیکلت کاوازاکی H2R، خودروی تسلا P100DL، خودروی استون مارتین ونتیج نسل جدید و لوتوس ایورا GT430 بودند.
پنج راننده به همراه دو خلبان در حالی که در امتداد یکدیگر و در پشت خط شروع ایستاده بودند در یک مسیر 400 متری به رقابت سرعت پرداختند. این مسابقه هیجان انگیز در زمین مجاور فرودگاه بین المللی جدید استانبول و در فستیوال " سرعت و تکنولوژی" پیش از افتتاح این فرودگاه که قرار است در ماه اکتبر انجام شود برگزار شد.
با وجود رقابت نزدیک خودروی فرمول 1 شرکت رد بول با موتورسیکلت کاوازاکی این "کنان سوفوگلو" راننده موتورسیکلت کاوازاکی H2R بود که توانست زودتر از این خودرو از خط پایان عبور و جایزه این مسابقه را از آن خود کند. رانندگی خودروی ردبول بر عهده راننده فرمول 1 انگلیسی :جیک دنیس" بود که به مقام دوم این مسابقه دست یافت. بدنبال آن خلبان جت F16 در جایگاه سوم قرار گرفت و راننده خودروی تسلا "اما کیمیلاینن" در جایگاه چهارم قرار گرفت. در ویدئویی که منتشر شده است رقابت نزدیک و فشرده راننده موتورسیکلت با خلبان جت جنگنده و راننده خودروی فرمول 1 را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که راننده موتورسیکلت با اختلاف اندک موفق به پشت سر گذاشتن دو رقیب سرسخت خود می شود و زودتر از خط پایان عبور می کند.
گفتنی است؛ "سوفوگلو"، برنده مسابقه یک سیاستمدار محلی در ترکیه بود که در ماه می از سمت خود کناره گیری کرد و دارای یک جت 605 ویژه است.

 
 
00:00 01:59
کد ویدیو
دانلود
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 11928

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/11928/1/مسابقه-سرعت-موتورسیکلت-جت-جنگنده-فیلم

شستون
  https://shastoon.ir