800
۰
در شب شعر دفاع مقدس مطرح شد؛

دفاع جانانه اقوام و ادیان مختلف در دوران دفاع مقدس از کشور/ انقلاب جمهوری اسلامی ایران پایبند به خون شهدا است

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت:انقلابی که ریشه در دین دارد و پایبند به خون شهدا است و با چالش های مختلف روبه رو بوده به همین راحتی از بین نمی رود.
دفاع جانانه اقوام و ادیان مختلف در دوران دفاع مقدس از کشور/ انقلاب  جمهوری اسلامی ایران پایبند به خون شهدا است
به گزارش شستون؛ سرهنگ پاسدار حسینعلی جاودان فر جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان در شب شعر دفاع مقدس با بیان اینکه اسلام با نگاه الهی موفق بوده است، گفت: در جنگ تحمیلی هشت ساله نظام جمهوری اسلامی ایران بر محوریت اسلام و مذهب و با عقلانیت و سنت پیامبر به پیروزی رسید.

 وی افزود: در واکاوی دفاع مقدس می توان به ابعاد مختلف پرداخت شاید دفاع مقدس تاریخ  نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نوعی تغییر داد، اگر نبود دفاع مقدس امروز ما چهل سالگی انقلاب را نمی توانستیم جشن بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان  سراوان ادامه داد: امروز با جنگ اقتصادی دشمن مواجه هستیم که می خواهند از هر طریقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند اما با همدلی و همیاری مردم و تدابیر مقام معظم رهبری به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

جاودان فر با اشاره به حادثه تروریستی اهواز و حضور با شکوه مردم در تشییع پیکر شهدای مظلوم این حادثه، خاطر نشان کرد: انقلابی که ریشه در دین دارد و پایبند به خون شهدا است و با چالش های مختلف روبه رو بوده به همین راحتی از بین نمی رود.

وی خطر نشان کرد: تمامی اقوام و مذاهی و ادیان در هشت سال دفاع مقدس با اتحاد، همدلی و همبستگی از کشور دفاع کردند  و از هر قوم و طایفه و دینی در جنگ تحمیلی شهید داریم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به حضور دانشمندان و افراد تحصیل کرده در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع مقدس موشک های نقطه زن سپاه و ارتش، دشمن را زمین گیر کرده است.

انتهای پیام/                                                                                                                                                                                                                                          
چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 11948
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *