بودجه شبکه ضدایرانی من و تو از کجا تأمین می‌شود؟ +فیلم

5 مهر 1397 ساعت 11:42

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که برخی منابع مالی این شبکه را از زبان خبرنگاران آن معرفی می‌کند.


به گزارش شستون؛ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش بود که مسئله شفافیت مالی شبکه ضد ایرانی من و تو پس از حضور علی علیزاده، تحلیگر مسائل سیاسی در یکی از برنامه های این شبکه پررنگ شد.
هفته گذشته علیزاده تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی فارسی در برنامه اتاق خبر هفتگی این شبکه حاضر شد و سؤالی اساسی در رابطه با منبع مالی این شبکه را مطرح کرد. او در این برنامه از گردانندگان این شبکه خواست تا بگویند توسط کدام کشور حمایت شده‌اند و چه نهادی منابع مالی این شبکه را تامین می‌کند.
علیزاده در حساب کاربری خود نیز این سؤال را خطاب به تهیه کنندگان برنامه های شبکه من و تو مطرح کرد. وی از کاربران خواست تا به این پویش بپیوندند و کاربران با تاکید بر نقش رسانه‌ها، حمایت خود از سوال شفافیت مالی شبکه من و تو که توسط علی علیزاده مطرح شده را اعلام کردند.
به تازگی، ویدئویی در فضای مجازی درباره تأمین بودجه شبکه ضد ایرانی و فارسی زبان من و تو به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدئو که تعداد زیادی از خبرنگاران این شبکه در آن صحبت کرده‌اند، مشخص می‌شود که بودجه این شبکه از یک منبع مالی تأمین نمی‌شود بلکه چندین جبهه سیاسی از جمله پنتاگون و عربستان سعودی در فعالیت‌های این شبکه سرمایه‌گذاری می‌کنند تا موفق به مغزشویی شوند.
در ادامه می‌توانید این ویدئوی جنجالی را مشاهده کنید.

 
 
00:00 04:00
کد ویدیو
دانلود
 

بیشتر بخوانید:  حمایت مردمی از پویش علیزاده درباره شفافیت مالی شبکه من و تو +فیلم
انتهای پیام/


کد مطلب: 11966

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/11966/1/بودجه-شبکه-ضدایرانی-کجا-تأمین-می-شود-فیلم

شستون
  https://shastoon.ir