800
۰
مربی کریکت سراوان خبر داد:

برگزاری مسابقات کریکت در شهرستان چابهار/پایان حاکمیت کریکت چابهار در استان سیستان و بلوچستان +عکس

مربی و بازیکن عضو تیم ملی کریکت شهرستان سراوان از برگزاری مسابقات کریکت در چابهار خبر داد.
برگزاری مسابقات کریکت در شهرستان چابهار/پایان حاکمیت کریکت چابهار در استان سیستان و بلوچستان +عکس
محمد یوسف شادزھی در گفت و گو با شستون از برگزاری مسابقات کریکت بین تیم ھای سراوان و شھرستان چابھار خبر داد و گفت: این مسابقه در دو روز پیاپی 12 و 13 مهر ماه با پیروزی مقتدرانه شھرستان سراوان به پایان رسید.

وی در ادامه امتیاز ھای بازی روز اوّل شهرستان چابھار و سراوان را به ترتیب ۱۶۱ و ۱۶۲ عنوان کرد و بیان داشت: امتیازھای بازی روز دوم چابھار ۱۴۱ و سراوان ۱۴۲ بوده است.

مربی تیم کریکت سراوان یادآوری کرد: تیم کریکت شھرستان سراوان بعد از چندین سال به حکومت کریکت شھرستان چابھار در استان سیستان و بلوچستان پایان داد.

وی با اشاره به اینکه در بازی اوّل بھترین بازیکن زمین بوده است، تصریح کرد: 11 بازیکن از سراوان در این بازی حضور داشته اند.

شادزهی محک زدن تیم کریکت سراوان برای مسابقات قھرمانی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف بازیکنان را از اهداف برگزاری این مسابقه دانست و توضیح داد: تیم کریکت سراوان در سال جاری رتبه نخست را در شش مسابقه در سطح استان کسب کرده است.

وی در پایان عدم رسیدگی به زمین کریکت، نداشتن وسایل تمرین و نبود اسپانسر را از مشکلات تیم کریکت سراوان عنوان کرد و گفت: شهرستان سراوان از ظرفیت های خوب ورزشی برخوردار است و باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
انتهای پیام / م.ش
 

 
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 12045
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *