800
۰
سردار گشتاسبی در جمع علما و معتمدین سراوان؛

آمریکا اصل کفر و نفاق است/ آینده روشن از آن نظام اسلامی است مشروط به اینکه آن را بپذیریم

فرمانده سپاه سلمان شهرستان زاهدان گفت: آمریکا اصل کفر و نقاق است و در مقابل جبهه ناب اسلامی ایستاده تا بتواند موجبات براندازی آن را فراهم کند.
آمریکا اصل کفر و نفاق است/ آینده روشن از آن نظام اسلامی است مشروط به اینکه آن را بپذیریم
به گزارش شستون؛ جلسه سران طوایف، معتمدین و ریش سفیدان با حضور سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان، سرهنگ محمد پودینه فرمانده سپاه سراوان، حجت الاسلام و المسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی، مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان در نمازخانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان زاهدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) یک حرکت بزرگی را انجام داده که در طول تاریخ کسی انجام نداده است، گفت: ایشان در مقابل استکبار جهانی ایستاده و رژیم تا دندان مسلح را از حاکمیت قدرت پایین آورده است.

وی ولایت مطلقه فقیه، دموکراسی و وحدت را از اصول امام خمینی (ره) برای انقلاب دانست و بیان داشت: اگر این اصول نبودند شاید انقلاب از مسیر خود منحرف شده بود و ما شاهد 40 سالگی انقلاب نبودیم.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه همه اعتقاد داریم که رمز موفقیت نظام اسلامی ما تا به امروز در مقابل همه تلاش های دشمن این است که هر جا به بن بست رسیدیم رهبری راه گشای بن بست ها بوده است، تصریح کرد: مردم انقلاب کردند و در جنگ هشت ساله پیروز شدند و در مشکلات اقتصادی سر خم نکردند.

وی در ادامه توضیح داد: اگر امروز به دنبال پایداری و حضور در صحنه هستیم باید به اصل وحدت توجه کنیم و دشمن تمام دسیسه ها و توطئه های خود را به کار بسته است تا وحدت، رهبری و مردم را نشانه رود.

فرمانده سپاه سلمان شهرستان زاهدان با بیان اینکه اگر در مسئولیت خود کوتاهی کنیم موجبات نگرانی در ما ایجاد می شود و مشکلات فراوانی به سراغ جامعه می آید، یاد آوری کرد: انقلاب اسلامی خدمات فراوانی به مردم داده است و دشمن به دنبال این است که این خدمات دیده نشود و مشکلات کوچک را مانند یک گرز بزرگ بر سر این نظام بکوبد.

وی با عنوان اینکه خدمات نظام فقط در سیستان و بلوچستان بیشتر انجام شود چون برای این منطقه هر چه خدمت کنیم کم است، گفت: با 45 بیمارستان صحرایی که در سال های گذشته در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده به یک میلیون و 500 هزار نفر در استان خدمات رسانی شده است.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه انتقال بیمارستان از شهرستان های دور به استان سیستان و بلوچستان حدود 50 میلیارد تومان هزینه دارد، اظهار کرد: بیش از 10 هزار عمل جراحی در بیمارستان های صحرایی انجام و بیش از 15 هزار نفر عینک دریافت کرده اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: آینده روشن از آن نظام اسلامی است مشروط به اینکه آن را بپذیریم و تحریم فلج کننده در زمان اوباما هم بوده است و به فضل خداوند از مشکلات عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه یک آرامش خوبی در شهرستان سراوان حاکم است و این به شکرانه همدلی بین مردم و مسئولین می باشد، بیان داشت: آرامش باعث می شود که در کنار آن پیشرفت، ترقی، اقتدار و صلابت ظهور کند و آمریکا به این فکر افتاده که از مردم ایران سلب آرامش کند.

وی در پایان یادآوری کرد: آمریکا اصل کفر و نقاق است و در مقابل جبهه ناب اسلامی ایستاده تا بتواند موجبات براندازی آن را فراهم کند و اگر تعرض کند، بیخ گوش پایگاه های نظامی آمریکایی و اسرائیلی موشک های ایران هستند.


انتهای پیام/ش
 

 
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 12062
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *