مسابقات بومی و محلی دانش آموزی گرامیداشت هفته ناجا در گشت برگزار شد+تصویر

18 مهر 1397 ساعت 8:32

دبیر هیئت بازی های روستایی و بومی و محلی سراوان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی جشنواره بازی های بومی و محلی دانش آموزی در شهر گشت برگزار شد.


 مصطفی دهواری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: سبزپوشان نیروی های مقتدر انتظامی در جهت برقراری امنیت و آسایش مردم در این شهرستان مرزی به خوبی عرض اندام کرده اند که زحمات آنها در شهرستان بر کسی پوشیده نیست.

وی ضمن قدر دانی از زحمات نیروی های انتظامی در شهرستان سراوان، گفت: به منظور گرامیداشت هفته ناجا، مسابقات دانش آموزی بازی های بومی و محلی در شهر گشت برگزار شد.

 دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان ادامه داد: این سری از مسابقات که در چهار رشته روپایی، دو میدانی، کپگ و فوتبال برگزار شد، دانش آموزان مدرسه دهقان شهر گشت با هم به رقابت پرداختند.

دهواری با بیان اینکه در رشته فوتبال تیم سفلی به مقام قهرمانی دست یافت، خاطر نشان کرد: در رشته کپگ  کمال گمشادزهی، عیسی حسین بر و ابوبکر گمشادزهی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد:  در رشته دو میدانی بهروز حسین بر مقام اول، مسعود حسین بر مقام دوم و علی سپاهی مقام سوم را به دست آورد.

دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خاطر نشان کرد: همچنین در رشته روپایی به ترتیب آرمان حسین بر، ایمان گمشادزهی و اسماعیل گمشاد زهی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
 
انتهای پیام/الف.د
 


کد مطلب: 12081

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/12081/1/مسابقات-بومی-محلی-دانش-آموزی-گرامیداشت-هفته-ناجا-گشت-برگزار-تصویر

شستون
  https://shastoon.ir