800
۰
در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه پدافند غیر عامل مطرح شد؛

بالا بودن قدرت انتقال اطلاعات در فضای مجازی/پدافند غیرعامل نشان دهنده شناخت و آگاهی دانش آموزان نسبت به خطرات است

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان گفت: قدرت انتقال اطلاعات در فضای مجازی بسیار بالا است و در کسری از ثانیه مطالب درست و دروغی در کل دنیا مکاتبه می شود و بصیرت و آگاهی ما است که خوب را از بد تشخص می دهد.
بالا بودن قدرت انتقال اطلاعات در فضای مجازی/پدافند غیرعامل نشان دهنده شناخت و آگاهی دانش آموزان نسبت به خطرات است
به گزارش شستون؛ به مناسبت روز دانش آموز مراسم افتتاحیه نمایشگاه پدافند غیرعامل با حضور سرهنگ پاسدار محمدحسین جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه، سید مهدی معاشر معاون آموزش و پرورش، کارکنان آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان در راهنمایی دخترانه فرهنگیان شهرستان سراوان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سرهنگ پاسدار محمدحسین جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان ضمن بازدید از نمایشگاه با بیان اینکه  پدافند غیر عامل یکی از ضرورت هایی مهم جامعه به خصوص برای قشر جوان و دانش آموز است، گفت: هر گونه حادثه ای که مشمول جنگ مستقیم نباشد، پدافند غیر عامل است.

وی سیل، زلزله، طوفان، آتش سوزی، فضای مجازی را از نمونه حوادث در پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: امروز مهم ترین هدف دشمن این است که جوانان را از جامعه اسلامی ایران دور کند و این آگاهی و شناخت دانش آموزان نسبت به دشمن مشت محکی به دهان استکبار جهانی است.

جانشین فرماندهی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه در دوران پیروزی انقلاب، دشمن در مقابل ایران در حال جنگ بوده و امروزه جنگ سایبری است که سلامت روان و جسم را تهدید می کند و عدم شناخت آن باعث می شود که در جبهه دشمن قرار بگیریم، تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت موجب می شود که در مقابل دشمن بایستیم.

وی در ادامه یادآوری کرد: دشمن از هر راهی تلاش می کند که به جمهوری اسلامی و نظام مقدس کشور ضربه بزند و کسانی که در حوزه تعلیم و تربیت از فضای مجازی استفاده می کنند در مسیر درستی هستند، با این حال برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی درست نیستند و بصیرت و آگاهی ما است که خوب و بد را از هم تشخصی می دهد.

جاودان فر با بیان اینکه قدرت انتقال اطلاعات در فضای مجازی بسیار بالا است و در کسری از ثانیه مطالب درست و دروغی در کل دنیا مکاتبه می شود، اذعان داشت: برگزاری نمایشگاه های پدافند غیرعامل و حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان که ناشی از تلاش و بینش دانش آموزان است برد تبلیغاتی خوبی دارد و به دشمن می فهماند که فرزندان این مرز و بوم دارای آگاهی و شناخت کافی نسبت به فضای مجازی و دشمن هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در کشورهای اسلامی سوریه وعراق جنایت های زیادی را مرتکب شده است، یادآروری کرد:در سایه برقرای امنیت در شهرستان سراوان شما دانش آموزان به راحتی در حال تحصیل هستند و در راستای توسعه هر چه تمام تر این کشور باید تلاش خوبی داشته باشید.

 
انتهای پیام/م.ش
 
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 12328
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *