800
۰
در جمع انقلابیون سراوانی مطرح شد؛

آمریکا مجسمه شیطان در جهان امروزی است/رو به افول رفتن کد خدایی استکبار با سیلی انقلاب اسلامی

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: سیلی که انقلاب در صورت آمریکا زد او را به شدت غافلگیر کرد و کدخدایی استکبار را تقریبا به عقب برگرداند.
آمریکا مجسمه شیطان در جهان امروزی است/رو به افول رفتن کد خدایی استکبار با سیلی انقلاب اسلامی
به گزارش شستون؛ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان ماه با حضور فرماندار، ائمه جمعه و جماعت، علما، روحانیون، مدیران دستگاه های اجرایی، دانشگاهیان، فرهنگیان، کسبه، بازاریان، دانشجویان، دانش آموزان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم ولایت مدار و انقلابی در شهرستان سراوان برگزار شد.

در حاشیه این تجمع انقلابی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه حرکت انقلابی 13 آبان در عصر و زمانی ایجاد شد که تاریکی و ظلمت جهان را فراگرفته و آمریکای جنایتکار به دنبال یکه تازی در دنیا بود، گفت: مجاهدت حضرت امام خمینی (ره) و انقلابیون که قبل از انقلاب مجاهدت کرده اند جزء کسانی هستند که در مقابل دشمن و کفر ایستاده اند.

وی با بیان اینکه سیلی که انقلاب در صورت آمریکا زد او را به شدت غافلگیر کرد و کدخدایی استکبار را تقریبا به عقب برگرداند، گفت: خدای متعال توسط انقلاب اسلامی راه هدایتی برای بشر به وجود آورد و ویژگی های شیطانی آمریکا به دنبال این بود که تمام بشر را به بردگی بگیرد و خود بر سکوی قدرت بنشیند و تمام دارایی های دنیا را به تاراج بکشاند.

امام جمعه شهرستان سراوان در ادامه یادآوری کرد: انقلاب اسلامی نور و راه جدید و برگرفته از ندای دین و پروردگار عالم بود که با آمدن خود سیلی بزرگی به توطئه های آمریکا، که در راس شیاطین دنیا قرار دارد، زد و این در حالی است که قبل از انقلاب اسلامی شناسنامه آمریکایی ها برای مردم سیاه بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا در لانه جاسوسی خود برنامه ها و توطئه های زیادی را پی ریزی کرده است و حرکت انقلابی جوانان دانشجو که در خط امام راحل بودند نقطه عطفی برای تسخیر این لانه جاسوسی بود و این حرکت جلوه بزرگی از استکبارستیزی و ظلم ستیزی است، توضیح داد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شکست بزرگی در دنیا خورد و باز هم از توطئه های خود دست برنداشت.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی ریشه فتنه گری را در ایران قطع کرده و راه مقابله با شیطان بوده است، بیان داشت: یکی از شیاطین بزرگی که هم تراز با نمرود ها و فرعون های عالم است، آمریکا می باشد.

وی با اشاره به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی را دشمنان عالم بر ما تحمیل و بهترین تکنولوژی و طراحان جنگ های نظامی را بر علیه ما علم کرده اند، افزود: صدام در بدترین وضعیت در لانه موش پنهان شد و ما در جنگ پیروز شدیم و این حقیقت انقلاب اسلامی می باشد که در مقابل 40 سال توطئه دشمن ایستادگی کرده است.

امام جمعه شهرستان سراوان انقلاب اسلامی را مسیر خداوند، دین و حقیقت دانست و عنوان کرد: آمریکا مجسمه شیطان در جهان امروزی است و ما بر اساس ذات دین نمی توانیم با کفر و ظالمان همراهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه 40 سال ایستادگی ما استبکار را به بدبختی کشانده است و جشن چهل سالگی انقلاب را خواهیم گرفت، توضیح داد: آمریکا در مسیر نابودی است و این درحالی است که ایران همیشه در حال پیشرفت بوده و بحث تحریم فقط یک جنگ روانی و رسانه ای می باشد.

در پایان مراسم قطعنامه تظاهرات سراسری مردم متدین و همیشه در صحنه سراوان به مناسبت 13 آبان ماه توسط احمد رضا شاهرخی مدیر فرهنگی مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان قرائت شد.
 
انتهای پیام/م.ش
 
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 12337
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *