800
۰

صحنه‌ای در آسمان که زن میانسال را شوکه کرد! +فیلم

زن میانسال آمریکایی با دیدن نورهای درخشان عجیبی که در دو شب پیاپی بر بالای خانه اش پدیدار می شدند دچار شوک و حیرت شد.
صحنه‌ای در آسمان که زن میانسال را شوکه کرد! +فیلم
به گزارش شستون؛ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اهل شهر "پورتلند" در ایالت اورگن آمریکا در ادعایی عجیب می گوید دو شب پیاپی شاهد نورهای درخشان عجیبی بوده است که در بالای خانه اش شناور می شدند. بنا به ادعای " میشل گابریلی" او دست کم تعداد 15 یوفو را در بالای خانه اش دید که دائما تغییر شکل می دادند. در ویدئویی که او با تلفن همراهش تهیه کرده است یکی از این نورهای درخشان را که در آسمان شناور است و دائما تغییر شکل می دهد نشان می دهد.
در ویدئوی تهیه شده توسط میشل یک نور درخشان که با سرعت زیادی تغییر اندازه و شکل می دهد در آسمان دیده می شود. در این ویدئو صدای او شنیده می شود که با دیدن این شی درخشان مرتبا تکرار می کند : " آه، خدای من."
اگرچه این ویدئو تنها یک نور درخشان را در آسمان نشان می دهد اما میشل مدعی است او طی دو شب شاهد دست کم 15 مورد مشابه بوده است. او در مصاحبه با شبکه تلویزیونی KOIN 6 گفت : " من نمی دانم چیزی که دیشب شاهد آن بودم چه بود. من تنها می توانم حدس بزنم...این شی پرنده ناشناس بود. "
بنا به ادعای میشل این اشیاء پرنده به شکل مجزا در آسمان حرکت می کردند و سپس به یکدیگر ملحق می شدند.
این در حالی است که به گفته "تام بودن"، یک محقق یوفو، ایالت اورگن، دومین منطقه در آمریکا است که رویت اشیاء پرنده بسیاری در آن گزارش شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. اگرچه برخی این نورهای درخشان را تنها یک پهپاد دانستند اما برخی دیگر آنها را به فرازمینی ها ارتباط دادند. یکی از کابران در کامنتی نوشت : " اگر این شی پرنده سفینه فرازمینی ها باشد، باید گفت آنها با توجه به تغییر دائم اندازه و شکل آن در آسمان بسیار مرموز و پیشرفته هستند."
 
 
00:00 00:59
کد ویدیو
دانلود
 
انتهای پبام/

 
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 12477
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *