800
۰

با دیدن این انیمیشن‌ها شگفت‌زده خواهید شد +فیلم

رمی کبارو، مدیر هنری و موشن دیزاینر، انیمیشن‌های گیج‌کننده خود را دنیای مجازی با ما به اشتراک می‌گذارد.
با دیدن این انیمیشن‌ها شگفت‌زده خواهید شد +فیلم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای سینما در عضر حاضر پیچیده شده است و برای ساخت فیلم‌های جدید، از تکنولوژی‌های خارق‌العاده‌ای استفاده می‌شود. یکی از تکنولوژی‌های موجود در سینما تکنولوژی CGI است. این تکنولوژی برای خلق صحنه‌های مختلف به کار می‌رود. امروزه فناوری‌های مختلفی نظیر CGI به فیلمسازان اجازه می‌دهد که فیلم‌های خود را از نظر فنیتقویت کنند. گاهی اوقات با نرم‌افزارهای کامپیوتری جلوه‌های ویژه به گونه‌ای ساخته می‌شود که بیننده را حیرت زده می‌کند. باید گفت که تقریبا همه فیلم‌های سبک اکشن از تکنولوژی CGI استفاده می‌کنند.
شما برای درک کردن این انیمیشن‌های عجیب و غریب احتیاج دارید به آن‌ها چند بار نگاه کنید. انگار قوانین فیزیک دنیای ما در این انیمیشن‌ها صدق نمی‌کند. خالق این انیمیشن‌ها عجیب و غریب فردی است به نام رمی کبارو. کبارو مدیر هنری و موشن دیزاینر است. این فرد توانایی تولید آثار CGI دارد. CGI در واقع مخفف شده Computer generated imagery است. ترجمه این کلمات "تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر" است.
این تکنولوژی مجموعه‌ای است از برنامه‌‌هایی که تصاویر بسیار جالب برای هنر‌های تصویری، بازی‌های کامپیوتری، فیلم‌های سینمایی،آگهی‌های بازرگانی و دیگر موارد مشابه، شبیه سازی‌ خلق می‌کند. تماشا کردن آثار این فرد به طرز عجیبی لذت بخش است.
سری انیمیشن‌های او که با تماشا کردن آنان حس خاصی به شما دست می‌دهد، Motion Triptych نام دارد. این تصاویر واقعا ذهن شما را به یک سفر دور و دراز در دنیایی که قوانین فیزیک جا به جا شده اند می‌برند. او در واقع با ترکیب واقعیت و فانتزی و دستکاری قوانین این انیمیشن‌ها را تولید می‌کند. بهتر است زمانی که قصد دارید این انیمیشن‌ها را تماشا کنید وقت خالی داشته باشید زیرا مدت زیادی را صرف نگاه کردن هر کدام از آن‌ها خواهید کرد.
در ادامه فیلمی از چند مورد کارهای این فرد را مشاهده می‌کنید:
 
 
 
 
00:0000:59
 


انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 12503
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *