مراسم اختتامیه مسابقات والیبال قهرمانی بسیج؛

کسب مقام اول تیم زاهدان در مسابقات والیبال قهرمانی بسیج استان

10 آذر 1397 ساعت 7:45

این دوره از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و بسیج به میزبانی سپاه سراوان برگزار شد، تیم والیبال زاهدان مقام اول را کسب کرد.


به گزارش شستون؛ مسابقات والیبال قهرمانی بسیج استان گرامیداشت هفته بسیج و وحدت با حضور سرهنگ پاسدار محمد حیدری راد مسئول تربیت بدنی سپاه سلمان استان، سرهنگ پاسدار محمد حسین جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه و  10 تیم از جنوب استان سيستان و بلوچستان با میزبانی سپاه سراوان در سالن شهید حسین بر شهرستان سراوان برگزار شد.

پس از پایان مرحله گروهی این مسابقات تیم های زاهدان، سراوان الف، خاش و سراوان ب به مرحله بعدی صعود کردند که در ادامه تیم های سراوان ب و زاهدان با غلبه بر حریفان خود به بازی فینال راه یافتند.

در پایان مسابقات تیم والیبال شهرستان زاهدان به مقام اول دست پیدا کرد و به ترتیب تیم سراوان و خاش به نائب قهرمانی و مقام سومی رسیدند و کاپ اخلاق به تیم سراوان الف اهدا شد.

در این مسابقات که با هدف استعداد یابی، ایجاد روحیه شور و نشاط و آشنایی ورزش کاران استان با فرهنگ و آداب و رسوم سراوان برگزار شده، تیم هایی از شهرستان های سراوان، سیب و سوران، مهرستان، ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، چابهار، خاش و زاهدان حضور داشتند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات از هیچ کارت جریمه ای توسط داوران استفاده نشد و مسابقات در فضایی دوستانه و اخلاقی برگزار شده است.


انتهای پیام / م.ش


کد مطلب: 12654

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/12654/1/کسب-مقام-اول-تیم-زاهدان-مسابقات-والیبال-قهرمانی-بسیج-استان

شستون
  https://shastoon.ir