800
۰
مراسم اختتامیه مسابقات والیبال قهرمانی بسیج؛

کسب مقام اول تیم زاهدان در مسابقات والیبال قهرمانی بسیج استان

این دوره از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و بسیج به میزبانی سپاه سراوان برگزار شد، تیم والیبال زاهدان مقام اول را کسب کرد.
کسب مقام اول تیم زاهدان در مسابقات والیبال قهرمانی بسیج استان
به گزارش شستون؛ مسابقات والیبال قهرمانی بسیج استان گرامیداشت هفته بسیج و وحدت با حضور سرهنگ پاسدار محمد حیدری راد مسئول تربیت بدنی سپاه سلمان استان، سرهنگ پاسدار محمد حسین جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه و  10 تیم از جنوب استان سيستان و بلوچستان با میزبانی سپاه سراوان در سالن شهید حسین بر شهرستان سراوان برگزار شد.

پس از پایان مرحله گروهی این مسابقات تیم های زاهدان، سراوان الف، خاش و سراوان ب به مرحله بعدی صعود کردند که در ادامه تیم های سراوان ب و زاهدان با غلبه بر حریفان خود به بازی فینال راه یافتند.

در پایان مسابقات تیم والیبال شهرستان زاهدان به مقام اول دست پیدا کرد و به ترتیب تیم سراوان و خاش به نائب قهرمانی و مقام سومی رسیدند و کاپ اخلاق به تیم سراوان الف اهدا شد.

در این مسابقات که با هدف استعداد یابی، ایجاد روحیه شور و نشاط و آشنایی ورزش کاران استان با فرهنگ و آداب و رسوم سراوان برگزار شده، تیم هایی از شهرستان های سراوان، سیب و سوران، مهرستان، ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، چابهار، خاش و زاهدان حضور داشتند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات از هیچ کارت جریمه ای توسط داوران استفاده نشد و مسابقات در فضایی دوستانه و اخلاقی برگزار شده است.


انتهای پیام / م.ش
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 12654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *