در یادواره شهدای بسیج مطرح شد؛

جدا کردن مرزها برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان/خیال باف های غربی جنس جنگ را بر علیه ایران عوض کرده اند

12 آذر 1397 ساعت 8:35

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان جغرافیای خاورمیانه را مرزبندی و افغانستان را از ایران جدا کردند که برای 400 سال بعد بهانه ایجاد اختلاف بین مسلمانان را داشته باشند و تاکنون ایران به خاطر حق آبه دریاچه هامون با کشور همسایه خود درگیر است.


به گزارش شستون؛ یادواره شهدای بسیجی با حضور سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، زین الدین کریمدادی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ایران دارای یک ملت سرافراز است و در تاریخ 230 ساله در منطقه سراوان انگلیسی ها به خود اجازه می دادند که جغرافیای ما را مرز بندی کنند، گفت: دشمن در منطقه بلوچستان اختلافات زیادی ایجاد کرده و قصد داشته مرزهای خاورمیانه را مرزبندی کند و کسی حق اعتراض در آن زمان را نداشته است.

وی ادامه داد: دشمنان جغرافیای خاورمیانه را مرزبندی و افغانستان را از ایران جدا کردند که برای 400 سال بعد بهانه ایجاد اختلاف بین مسلمانان را داشته باشند و تاکنون ایران به خاطر حق آبه دریاچه هامون با کشور همسایه خود درگیر است.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در زمان پهلوی حق آبه منطقه سیستان 720 میلیون متر مکعب برآورد شده است، بیان کرد: بین هندوستان و هند بریتانیا چیزی به نام پاکستان وجود نداشت و گستاخان عالم منطقه کشمیر را جدا می کنند که هندوستان و پاکستان را به جان یکدیگر انداخته و مشکلاتی را برای کشورهای خاورمیانه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه منطقه کوهک توسط مرد انگلیسی به نام گلدسمیت به پاکستان تعلق گرفته و دلاورمردی به نام ابراهیم خان از اقوام بلوچ قیام می کند و 20 سال با انگلیسی ها جنگیده و کوهک را به جغرافیای ایران باز می گرداند، تصریح کرد: به این روحیه سلحشوری ضد استکباری باید افتخار کنیم.

کیخا با اشاره به اینکه ایران در چهل سال قبل و در زمانی که نظریه پردازان غرب و شرق و آمریکایی های قلدر توسط ناو جنگی هواپیمای ایرانی را موشک باران کرده و  298 نفر ایرانی را به شهادت می رسانند 25 نفر از منطقه سراوان بوده اند، بیان کرد: برای شیطان شیعه و سنی فرق ندارد و همه را به خاک و خون می کشد و قواعد جنگلی دنیا از حقوق بشر مسلمانان دفاع نمی کند.

وی با بیان اینکه دشمنان هرگز اجازه نمی دادند که جهان سومی ها به رشد و توسعه در زمینه موشکی، نانو و تکنولوژی های برتر برسند، توضیح داد: دشمن بر این باور است که در دنیا هر کس می خواهد پیشرفت کند باید به ما وابسته باشد و شعار های غیر توحیدی غرب و شرق گوش فلک را کر کرده بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در زمان انقلاب همه دنیا در مقابله با ایران از صدام حمایت کرده اند و آن را تجهیز کامل کردند، یادآوری کرد: ما با هیچ به اینجا رسیده ایم و ایمان به خدا باعث پیروزی در مقابل دشمن شده است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ افرادی با روحیه بنی صدر بر طبل نا امیدی می زدند و فرزندان بسیجی این مرز و بوم با روحیه امید و خدا جویی به پیروزی رسیدند، اظهار کرد: میزان موفقیت ما بسته به سلاح ما نیست بلکه به میزان اتصال ما با خدا بستگی دارد.

کیخا ادامه داد: چهل سال از عمر انقلاب پر برکت اسلامی می گذرد و خیال باف های غربی جنس جنگ بر علیه ایران عوض کرده اند و گلوله های فضای مجازی و جنگ نرم با شعار نظام پا برجا نمی ماند و چهل سالگی خود را نمی بیند به سوی ما شلیک می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که می خواهند ملت ایران را بشناسند باید تاریخی را مطالعه کنند که مردان شیعه وسنی ما با مکتب امام راحل عجین بوده اند و باید زندگی نامه شهدای سیستانی و بلوچستانی ما را مطالعه کنند.
 
انتهای پیام/م.ش

 


کد مطلب: 12674

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/12674/1/جدا-کردن-مرزها-ایجاد-اختلاف-تفرقه-بین-مسلمانان-خیال-باف-های-غربی-جنس-جنگ-علیه-ایران-عوض-کرده-اند

شستون
  https://shastoon.ir