800
۰
در یادواره شهدای بسیج مطرح شد؛

جدا کردن مرزها برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان/خیال باف های غربی جنس جنگ را بر علیه ایران عوض کرده اند

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان جغرافیای خاورمیانه را مرزبندی و افغانستان را از ایران جدا کردند که برای 400 سال بعد بهانه ایجاد اختلاف بین مسلمانان را داشته باشند و تاکنون ایران به خاطر حق آبه دریاچه هامون با کشور همسایه خود درگیر است.
جدا کردن مرزها برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان/خیال باف های غربی جنس جنگ را بر علیه ایران عوض کرده اند
به گزارش شستون؛ یادواره شهدای بسیجی با حضور سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، زین الدین کریمدادی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ایران دارای یک ملت سرافراز است و در تاریخ 230 ساله در منطقه سراوان انگلیسی ها به خود اجازه می دادند که جغرافیای ما را مرز بندی کنند، گفت: دشمن در منطقه بلوچستان اختلافات زیادی ایجاد کرده و قصد داشته مرزهای خاورمیانه را مرزبندی کند و کسی حق اعتراض در آن زمان را نداشته است.

وی ادامه داد: دشمنان جغرافیای خاورمیانه را مرزبندی و افغانستان را از ایران جدا کردند که برای 400 سال بعد بهانه ایجاد اختلاف بین مسلمانان را داشته باشند و تاکنون ایران به خاطر حق آبه دریاچه هامون با کشور همسایه خود درگیر است.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در زمان پهلوی حق آبه منطقه سیستان 720 میلیون متر مکعب برآورد شده است، بیان کرد: بین هندوستان و هند بریتانیا چیزی به نام پاکستان وجود نداشت و گستاخان عالم منطقه کشمیر را جدا می کنند که هندوستان و پاکستان را به جان یکدیگر انداخته و مشکلاتی را برای کشورهای خاورمیانه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه منطقه کوهک توسط مرد انگلیسی به نام گلدسمیت به پاکستان تعلق گرفته و دلاورمردی به نام ابراهیم خان از اقوام بلوچ قیام می کند و 20 سال با انگلیسی ها جنگیده و کوهک را به جغرافیای ایران باز می گرداند، تصریح کرد: به این روحیه سلحشوری ضد استکباری باید افتخار کنیم.

کیخا با اشاره به اینکه ایران در چهل سال قبل و در زمانی که نظریه پردازان غرب و شرق و آمریکایی های قلدر توسط ناو جنگی هواپیمای ایرانی را موشک باران کرده و  298 نفر ایرانی را به شهادت می رسانند 25 نفر از منطقه سراوان بوده اند، بیان کرد: برای شیطان شیعه و سنی فرق ندارد و همه را به خاک و خون می کشد و قواعد جنگلی دنیا از حقوق بشر مسلمانان دفاع نمی کند.

وی با بیان اینکه دشمنان هرگز اجازه نمی دادند که جهان سومی ها به رشد و توسعه در زمینه موشکی، نانو و تکنولوژی های برتر برسند، توضیح داد: دشمن بر این باور است که در دنیا هر کس می خواهد پیشرفت کند باید به ما وابسته باشد و شعار های غیر توحیدی غرب و شرق گوش فلک را کر کرده بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در زمان انقلاب همه دنیا در مقابله با ایران از صدام حمایت کرده اند و آن را تجهیز کامل کردند، یادآوری کرد: ما با هیچ به اینجا رسیده ایم و ایمان به خدا باعث پیروزی در مقابل دشمن شده است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ افرادی با روحیه بنی صدر بر طبل نا امیدی می زدند و فرزندان بسیجی این مرز و بوم با روحیه امید و خدا جویی به پیروزی رسیدند، اظهار کرد: میزان موفقیت ما بسته به سلاح ما نیست بلکه به میزان اتصال ما با خدا بستگی دارد.

کیخا ادامه داد: چهل سال از عمر انقلاب پر برکت اسلامی می گذرد و خیال باف های غربی جنس جنگ بر علیه ایران عوض کرده اند و گلوله های فضای مجازی و جنگ نرم با شعار نظام پا برجا نمی ماند و چهل سالگی خود را نمی بیند به سوی ما شلیک می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که می خواهند ملت ایران را بشناسند باید تاریخی را مطالعه کنند که مردان شیعه وسنی ما با مکتب امام راحل عجین بوده اند و باید زندگی نامه شهدای سیستانی و بلوچستانی ما را مطالعه کنند.
 
انتهای پیام/م.ش

 
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 12674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *