800
۰
در جمع معتمدین مطرح شد؛

شروع به کار جراح و متخصص گوش، حلق و بینی برای اولین بار در سراوان/یک متخصص جدید به کادر سونوگرافی اضافه می شود

رئیس بیمارستان رازی شهرستان سراوان گفت: بعد از گذشت 10 سال برای اولین بار درشهر سراوان جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و متخصص بیماری های اعصاب و روان در بیمارستان رازی سراوان شروع به کار کردند.
شروع به کار جراح و متخصص گوش، حلق و بینی برای اولین بار در سراوان/یک متخصص جدید به کادر سونوگرافی اضافه می شود
به گزارش شستون؛ جمعی از معتمدین و ریش سفیدان با حضور در دفتر رئیس بیمارستان رازی شهرستان سراوان با اهدای لوح از خدمات محمد قره بگلو ریاست این بیمارستان و متخصصین تقدیر کردند.
 
محمد قره بگلو رئیس بیمارستان ازی شهرستان سراوان ضمن بیان  گزارشی از وضعیت بیمارستان در سال های گذشته گفت: وضعیت فعلی این مجموعه درمانی پیشرفت بسیاری در زمینه های زیرساخت، امکانات جدید و پیشرفته پزشکی و وجود بیشترین پزشکان متخصص داشته است.
 
وی از ورود یک متخصص سونوگرافی جدید به مجموعه کادر درمان در آینده ای نزدیک در شهرستان سراوان خبر داد و تصریح کرد: بخش سونو نقش مهمی در ارائه خدمات هر چه بهتر برای مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان دارد.
 
رئیس بیمارستان رازی سراوان تشخیص به موقع توده های مشکوک در بدن و حفظ جنین سالم در زنان باردار را از شاخصه های مهم سونوگرافی عنوان کرد و بیان داشت: در بخش سونو انواع سونوگرافی های بارداری و زنان، شکم و دستگاه گوارش، کلیه، مثانه، کبد و سایر اعضاء بدن با کیفیت، سرعت و دقت بهتری انجام می شود.
 
 وی در پایان یادآوری کرد: بعد از گذشت 10 سال برای اولین بار درشهر سراوان جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و متخصص بیماری های اعصاب و روان در بیمارستان رازی سراوان شروع به کار کردند و تعداد تمام متخصصین در رشته های مختلف نیز به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم شریف سراوان افزایش یافته است.
 
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 12771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *