عمل انسان‌دوستانه موتورسوار تمجید کاربران را برانگیخت +فیلم

2 بهمن 1397 ساعت 11:18

موتورسوار جوان با عمل انسان‌دوستانه خود در یکی از خیابان‌های چین مورد تحسین کاربران قرار گرفت.


 به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که عمل انسان‌دوستانه یک موتورسوار جوان چینی را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد، به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. این جوان چینی با عمل انسان‌دوستانه‌اش که به یک زن سالخورده در عبور از خیابان کمک کرد مورد تمجید و ستایش کاربران در این کشور و خارج از آن قرار گرفته است.
ویدئوی منتشر شده یک زن سالخورده و پیر را در حالی که عصا در دست دارد در حال عبور از خیابان نشان می دهد. در حالی که پیرزن به نیمه خیابان رسیده است در این لحظه خودروهای زیادی در حال عبور هستند. از آنجا که برخی رانندگان به این پیرزن بی توجه هستند جوان موتورسوار با دیدن این صحنه خود را به مقابل رانندگان می رساند و با قرار دادن موتورسیکلت خود در مقابل خودروها مانع عبور آنها می شود. او سپس در مقابل رانندگان با دست به پیرزن اشاره می کند و نشان می دهد که برای عبور این زن  راه را مسدود کرده است.
این ویدئو روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شد و با استقبال چینی‌ها روبرو شد. ویدئوی مذکور تاکنون در برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و یوتیوب بیش از ۱۸۸ میلیون بیننده داشته و حدود ۶.۲۴ میلیون لایک دریافت کرده است.
همچنین عمل انسان‌دوستانه این جوان مورد تمجید و ستایش کاربران بسیاری  قرار گرفت و حتی برخی کاربران خواهان شناسایی و اهدای مدال به این جوان شدند. یکی از کاربران فیسبوک در کامنتی نوشت : " بسیار تحسین برانگیز بود. روزی همه ما در زندگی در این سن و سال قرار می‌گیریم و چقدر خوب خواهد بود با چنین انسان با محبت و دلسوزی روبرو شویم."

 
 
 
 
00:0000:46
 
کد ویدیو
دانلود
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 13302

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/13302/1/عمل-انسان-دوستانه-موتورسوار-تمجید-کاربران-برانگیخت-فیلم

شستون
  https://shastoon.ir