800
۰

اقدام عجیب مسافر روی پله‌های هواپیما! +فیلم

اقدام عجیب مسافر چینی حین سوار شدن هواپیما به همراه خانواده‌اش سوژه رسانه‌ها شد.
اقدام عجیب مسافر روی پله‌های هواپیما! +فیلم
 
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که همه مسافران هواپیما در جهان روش‌های معمول و معقولی را برای دعا کردن پیش از پرواز هواپیما بکار می‌برند، اما ظاهراً مسافران چینی از این حیث در جهان کاملاً منحصربه‌فرد هستند. مسافران چینی برای داشتن یک پرواز امن و مطمئن به صورت مخفیانه اقدام به انداختن سکه به داخل موتور هواپیما می‌کنند. اقدام عجیبی که توسط یک مسافر در فرودگاه بین‌المللی Wuhan Tianhe استان هبئی چین خبرساز شد.
این مسافر در حالی که به همراه همسر و فرزندش در حال سوار شدن به یک فروند هواپیمای پرواز Wuhan Tianhe متعلق به شرکت هواپیمایی هاینان ایرلاینز بود ناگهان روی پله‌های هواپیما اقدام به انداختن سکه به داخل موتور هواپیما کرد. ویدئویی که منتشر شده است این مرد ۳۱ ساله را در حال انداختن سکه به داخل موتور هواپیما نشان می‌دهد. در این ویدئو این مرد در حالی که همسرش یک کودک را در بغل دارد و پشت سر او در حال سوار شدن هواپیما دیده می‌شود اقدام به انداختن سکه به داخل موتور هواپیما می‌کند.
این مرد جوان که هویتش مشخص نشده است پس از این اقدام عجیب توسط پلیس محلی چین بازداشت شد و مدت ۱۰ روز را در بازداشت گذراند. اقدام عجیب این مرد جوان و دستگیری او توسط پلیس موجب تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای در این پرواز شد. این مرد در بازجویی به پلیس گفت که بنا بر توصیه مادرخوانده‌اش برای داشتن یک پرواز ایمن دست به این کار زده است. یکی از مأموران امنیتی فرودگاه دو سکه ۱ یوانی را روی باند فرودگاه در نزدیکی موتور هواپیما پیدا کرده بود.
گفتنی است؛ اقدام عجیب این مرد جوان چینی در انداختن سکه به داخل موتور هواپیما در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز یک زن سالخورده در یکی از فرودگاه‌های این کشور دست به اقدامی مشابه زده بود.
 
 
 
 
00:0000:26
 
کد ویدیو
دانلود
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 13858
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *