800
۰

کشف سازه ای عجیب روی مریخ! +فیلم

یکی از محققان در زمینه فرازمینی‌ها با استناد به یک عکس از کشف یک سازه باستانی روی مریخ خبر داد.
کشف سازه ای عجیب روی مریخ! +فیلم
 به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، "اسکات سی وارینگ "، نظریه‌پرداز مشهور توطئه و یوفوشناس مطرح، با استناد به یکی از عکس‌های آرشیوی ناسا از سیاره مریخ ادعای عجیب جدیدی را مطرح کرده است. بنا بر ادعای اسکات در این عکس یک سازه طویل سیاه رنگ بر روی سیاره سرخ قابل مشاهده است  که در بالای یک تپه در مریخ قرار گرفته و سازه‌ای باستانی است که می‌تواند گواه حضور فرازمینی‌ها روی مریخ باشد.
در عکسی که اسکات در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده، یک سازه سیاه رنگ که طول زیادی دارد روی این سیاره دیده می‌شود. او در مطلبی که در توضیح این عکس در وبلاگ خود منتشر کرد نوشت: " آرشیو ناسا پر است از عکس‌های تهیه شده از سیاره‌ها و ماه که سازه‌های ساخته شده توسط فرازمینی را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد. بسیاری از مردم بر این باورند که نمیتوان از روی عکس‌ها سازه‌ها را پیدا کرد. خب آن‌ها تلاش نمی‌کنند. تنها با چند ساعت تلاش و گذاشتن وقت می‌توان موفق شد. "
اسکات افزود: " این سازه سیاه رنگ طویل در این عکس به علت شکل و همچنین تفاوت رنگ آن با محیط اطراف به خوبی قابل مشاهده است. انتهای آن منحنی مانند است مانند پادگان‌های نیروی دریایی. بالای آن چند طبقه یا لایه است. این سازه مانند آنچه که در این عکس می‌بینید کوچک نیست. این نقطه از مارس Valles Marineris خوانده می‌شود که ۳۰۰ کیلومتر طول و ۱۰ کیلومتر عمق دارد و این بدان معنی است که این سازه حدود ۵ کیلومتر طول و ۱ کیلومتر عرض دارد. "
بنا بر باور اسکات این سازه، سازه‌ای متروکه است که میلیون‌ها سال پیش با ترک مریخ توسط فرازمینی‌ها رها شده است و می‌تواند محل مناسبی برای ساخت نخستین شهر انسان روی مریخ در آینده به شمار رود.
گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که این نظریه پرداز توطئه با انتشار عکس‌هایی از مریخ یا ماه خبرساز می‌شود. پیش‌تر نیز اسکات با استناد به عکس دیگری که ناسا از مریخ تهیه کرده بود، مدعی شده بود یک سازه را روی این سیاره کشف کرده است. بسیاری از کاربران در کامنت‌های خود نظر اسکات را تایید کرده بودند.
 
 
 
 
00:0001:50
 
کد ویدیو
دانلود
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 13879
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *