800
۰

انجام مراسم عجیب نیایش مذهبی با مار کبرا! +فیلم

ویدئویی که یک خانواده هندوستانی را سرگرم انجام مراسم نیایش مذهبی با یک مار کبرا نشان می‌دهد تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است.
انجام مراسم عجیب نیایش مذهبی با مار کبرا! +فیلم
 به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک خانواده هندوستانی را سرگرم انجام مراسم نیایش مذهبی با یک مار کبرا نشان می‌دهد تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است. در این ویدئو در حالی که مرد روحانی در وسط حضار و در نزدیکی مار کبرا نشسته است دیده می‌شود. حاضران نیز که به نظر می‌رسد از اعضای یک خانواده هستند در حالی که در نزدیکی مرد روحانی نشسته‌اند دستورات او را در انجام مراسم نیایش مذهبی اجرا می‌کنند.
در طول این مراسم عجیب به مار کبرا که در داخل یک ظرف قرار دارد مقداری شیر و مواد غذایی دیگر داده می‌شود. مرد روحانی نیز به همراه حضار در حالی که وردهای عجیبی را زمزمه می‌کنند در این ویدئو دیده می‌شوند. این در حالی است که مار کبرا به هر یک از افراد که حین اجرای مراسم به آن نزدیک شود حمله می‌کند. این مراسم یک نوع مراسم نیایش در آیین هندو به شمار می‌رود.
گفتنی است؛ انتشار این ویدئو از انجام مراسم نیایش مذهبی با مار کبرا در حالی خبرساز شد که حدود سه هفته پیش نیز وورد یک مار شاه کبرا به یک منطقه مسکونی در هند خبرساز شده بود. این شاه کبرای ۴ متری که وارد منطقه آسام هند شده بود موجب وحشت کارگران محلی که سرگرم کار در باغ بودند شد.
بیشتر بخوانید : وحشت کارگران محلی با دیدن مار شاه کبرای غول پیکر! +فیلم
 
 
 
 
00:0001:00
 
کد ویدیو
دانلود
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 14872
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *