800
۰
در دیدار با خانواده آزاده و جانباز سراوانی مطرح شد؛

جانبازان و ایثارگران نماد استقامت و مقاومت هستند/ ملت ایران در جنگ اقتصادی دشمن را شکست می دهد

معاون سیاسی فرمانداری سراوان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی نیز دشمن را شکست خواهیم داد، گفت: ایثارگران، جانبازان و آزادگان که نماد قدرت و قوت قلت ملت هستند با قرار گرفتن در کنار مردم منجر به ایستادگی محکم تر و با استوار تر مقابل دشمن می شود.
جانبازان و ایثارگران نماد استقامت و مقاومت هستند/ ملت ایران در جنگ اقتصادی دشمن را شکست می دهد
به گزارش شستون، به مناسبت هفته ازدواج سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان با محمد کریم حسین بر ایثارگر، آزاده و جانبار 30 درصد هشت سال دفاع مقدس که حدود 26 ماه در اسارت بوده است، دیدار کرد.

 شهسوار نصرتی معاون سیاسی فرمانداری سراوان جانبازان و ایثارگران را نماد استقامت و مقاومت دانست و ادامه داد:  پایمردی و رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس منجر شد تا امروز دشمن عقب نشینی کند.

وی افزود: آمریکا به خوبی می داند که با ابزار نظامی نمی تواند با ملت شریف ایران مقابله کند چرا که در هشت سال دفاع مقدس به خوبی مقاومت و ایستادگی مردم ایران را مشاهده کرد.

معاون سیاسی فرمانداری سراوان خاطر نشان کرد: دشمن در این برهه از زمان جنگ اقتصادی را ابزار قرار داده تا ملت ایران را از پای در آورد اما این را بداند که این ملت همان افرادی هستند که در دفاع مقدس با جانفشانی مقابل آنها ایستادگی کردند.

 نصرتی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی نیز دشمن را شکست خواهیم داد، تصریح کرد: ایثارگران، جانبازان و آزادگان  که نماد قدرت و قوت قلت ملت هستند با قرار گرفتن در کنار مردم منجر به ایستادگی محکم تر و با استوار تر مقابل دشمن می شود.

 لازم به ذکر است محمد کریم حسین بر جانباز 30 درصد هشت سال دفاع مقدس در سال 67 توسط رژیم بعث عراق اسیر و در 21 شهریور 69 به میهن باز می گردد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 14957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *