800
۰
در صبحگاه مشترک ناجا مطرح شد

تامین امنیت بستر ساز فعالیت های اجتماعی و اقتصادی/اقتدار ناجا در راستای درک صحیح از پدیده های اجتماعی+تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سراوان اظهار داشت: تامين امنيت بستر ساز فعاليت های اقتصادی، اجتماعی و سياسی در هر جامعه ای مي باشد و امروز نيز بخش عمده ای از حفظ امنيت به عهده نيروی انتظامی است.
تامین امنیت بستر ساز فعالیت های اجتماعی و اقتصادی/اقتدار ناجا در راستای درک صحیح از پدیده های اجتماعی+تصاویر
به گزارش شستون، به مناسبت هفته ناجا صبحگاه مشترک با حضور درویش ناروئی فرماندار، سرهنگ رضا زینلی فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه و جمعی از یگان های انتظامی، مرزبانی، سپاه، خانواده شهدا و بازنشستگان ناجا در ستاد نیروی انتظامی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم رضا زینلی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان ضمن خیر مقدم و گرامی داشت هفته ناجا گفت: خدمت به مردم ولايت مدار لوح افتخار و پشتوانه معنوی استواری است که نيروی انتظامی به آن افتخار می کند.
وی در ادامه با اشاره به شعار "پليس براي امنيت و امنيت براي همه " و فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: نيروی انتظامی آن بازوان توانايی است که می خواهد بار امنيت را به دوش بکشد.
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اينکه تامين امنيت بستر ساز فعاليت های اقتصادی، اجتماعی و سياسی در هر جامعه ای مي باشد و امروز نيز بخش عمده ای از حفظ امنيت به عهده نيروی انتظامی  است، اظهار داشت:  سازماندهی نوين و درک صحيح از پديده های اجتماعی و استفاده پليس از روشهای علمی و تخصصی در  کشف جرايم موجب شده پليس بتواند يک سازمان مقتدر و موفق در جامعه باشد.
وی خاطر نشان کرد: نقش مردم در همکاری و حمايت از پليس از ارکان اصلی حفظ امنيت می باشد و رسالت پليس برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنيت است.
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در این مراسم با اشاره به قيام حضرت ابا عبد الله الحسين (ع) گفت: اين قيام مظهر شرف و اسلام نبوی است و مرگ با عزت  بهتر از زندگی با ذلت می باشد.
وی با اشاره به اینکه پليس  با حضور فعال خود در جامعه مايه دلگرمی ، محبت و دوستی با مردم بوده است و رسالت اين سازمان در جامعه بسيار با اهميت و مورد توجه  می باشد، تصریح کرد: رابطه پليس با مردم رمز موفقيت اين آنها می باشد و بايد تلاش کرد تا اين ارتباط موثر باشد.
فرماندار شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: رفتار نيروی انتظامی در تامين امنيت  ، اعتماد و همدلی با مردم مي باشد و این در حالی است که پليس می تواند با رعايت اخلاق اسلامی حافظ جان و ناموس مردم شناخته شود.
در پایان مراسم از پلیس های افتخاری و خانواده شهدا با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
انتهای پیام/
 
 
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 8934
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *