800
۰

گزارش تصویری/اهدای کلاه ایمنی و برگزاری همایش موتور سواران قانونمند در سراوان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سراوان در جلسه توجیهی و آموزشی رانندگی به برخی از موتور سواران کلاه ایمنی اهدا کرد.
گزارش تصویری/اهدای کلاه ایمنی و برگزاری همایش موتور سواران قانونمند در سراوان
به گزارش شستون، به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی سراوان با حضور سرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی همایش موتور سواران قانون مند را در این شهرستان برگزار کردند.
در حاشیه این همایش پلیس راهور با حضور فرمانده ناجای سراوان جلسه توجیهی و آموزشی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی برای حفظ جان رانندگان وسایل موتوری برگزار کرد و به برخی از موتور سواران سراوانی جهت کاهش تلافات جانی و مالی کلاه ایمنی اهدا شد.
در این جلسه سرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از موتور سواران خواست که از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتور سیکلت استفاده کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را در معابر و خیابان های این شهرستان رعایت کنند و جهت کاهش تلفات جانی حداکثر سرنشینان موتور سیکلت باید 2 نفر باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: موتور سواران سراوانی مسائل فنی ، چراغ جلو، راهنما و ترمز را حتما در موتور سیکلت چک و درست کنند تا در هنگام رانندگی دچار مشکل نشوند.
انتهای پیام/1675
 
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 8981
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *