در مراسم تجلیل از کارکنان ناجا مطرح شد

ایجاد وحدت گامی بزرگ برای نجات مظلومان عالم/حفظ امنیت در گرو همکاری مردم است +تصاویر

شستون , 20 مهر 1396 ساعت 8:40

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان اظهار داشت: ایجاد وحدت اولین اقدامی است که می توان برای نجات مظلومان جهان انجام داد.


به گزارش شستون، مراسم تجلیل از کارکنان ناجا با حضور درویش نارویی فرماندار، مهران محمودی شهردار، رضا زینلی فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمين یوسف مرادی رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی و جمعی از نیروهای مسلح مرزبانی  در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه حجت السلام و المسلمين یوسف مرادی رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان ضمن گرامی داشت هفته ناجا گفت: مردم در ایجاد و حفظ امنیت مهم ترین نقش را ایفا می کنند.
وی با بیان اینکه علاوه بر ناجا شورای تامین، سربازان گمنام و سپاه پاسداران در حفظ امنیت دخیل هستند، افزود: وقت آن رسیده است که در سایه وحدت به ریسمان توحید چنگ بزنیم.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان با اشاره به جنایات بودایان میانمار اظهار داشت: قتل عام مردم مسلمان و بی گناه میانمار توسط بودایان اقداماتی بر علیه انسانیت است که جهان اسلام را در بر می گیرد.
وی با بیان اینکه مدعيان حقوق بشر و آل سعود چشم و گوش خود را بر روی جنایاتی که بر علیه مسلمانان انجام می شود، بسته اند و اکنون وقت آن رسیده که توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند، تصریح کرد: کسانی که تا کنون سکوت کرده اند باید به کمک مظلومان عالم بروند.
حجت الاسلام و المسلمين مرادی با بیان اینکه در اوج نیاز به وحدت اقلیم کردستان عراق ادعای استقلال کرده است، اذعان داشت: ایجاد وحدت اولین اقدامی است که می توان برای نجات مظلومان جهان انجام داد.
وی با بیان اینکه همه افراد از حق انسانیت برخوردار هستند و باید یک نفرت عمومی بر علیه بودایان ظالم ایجاد شود، خاطر نشان کرد: جز کشور ایران که ایجاد کننده وحدت است و بر علیه زور گویان اقدام کرده کشور دیگری اقدامی انجام نداده است.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان در ادامه اضافه کرد: این جنایات باید در سطح بین المللی محکوم شود و اقدام قضایی بر علیه آنها صورت بگیرد.
وی گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبری (مدظله العالي) در مورد کوله بار ها ساز و کار رسمی در نظر گرفته شده است و در آينده عملی خواهد شد.
در پايان جلسه از فرماندهان انتظامی و مرزبانی و کارکنان این ارگان ها با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.


انتهای پیام/1675
 


کد مطلب: 8993

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/8993/1/ایجاد-وحدت-گامی-بزرگ-نجات-مظلومان-عالم-حفظ-امنیت-گرو-همکاری-مردم-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir