800
۰
در مراسم تجلیل از کارکنان ناجا مطرح شد

ایجاد وحدت گامی بزرگ برای نجات مظلومان عالم/حفظ امنیت در گرو همکاری مردم است +تصاویر

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان اظهار داشت: ایجاد وحدت اولین اقدامی است که می توان برای نجات مظلومان جهان انجام داد.
ایجاد وحدت گامی بزرگ برای نجات مظلومان عالم/حفظ امنیت در گرو همکاری مردم است +تصاویر
به گزارش شستون، مراسم تجلیل از کارکنان ناجا با حضور درویش نارویی فرماندار، مهران محمودی شهردار، رضا زینلی فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمين یوسف مرادی رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی و جمعی از نیروهای مسلح مرزبانی  در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه حجت السلام و المسلمين یوسف مرادی رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان ضمن گرامی داشت هفته ناجا گفت: مردم در ایجاد و حفظ امنیت مهم ترین نقش را ایفا می کنند.
وی با بیان اینکه علاوه بر ناجا شورای تامین، سربازان گمنام و سپاه پاسداران در حفظ امنیت دخیل هستند، افزود: وقت آن رسیده است که در سایه وحدت به ریسمان توحید چنگ بزنیم.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان با اشاره به جنایات بودایان میانمار اظهار داشت: قتل عام مردم مسلمان و بی گناه میانمار توسط بودایان اقداماتی بر علیه انسانیت است که جهان اسلام را در بر می گیرد.
وی با بیان اینکه مدعيان حقوق بشر و آل سعود چشم و گوش خود را بر روی جنایاتی که بر علیه مسلمانان انجام می شود، بسته اند و اکنون وقت آن رسیده که توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند، تصریح کرد: کسانی که تا کنون سکوت کرده اند باید به کمک مظلومان عالم بروند.
حجت الاسلام و المسلمين مرادی با بیان اینکه در اوج نیاز به وحدت اقلیم کردستان عراق ادعای استقلال کرده است، اذعان داشت: ایجاد وحدت اولین اقدامی است که می توان برای نجات مظلومان جهان انجام داد.
وی با بیان اینکه همه افراد از حق انسانیت برخوردار هستند و باید یک نفرت عمومی بر علیه بودایان ظالم ایجاد شود، خاطر نشان کرد: جز کشور ایران که ایجاد کننده وحدت است و بر علیه زور گویان اقدام کرده کشور دیگری اقدامی انجام نداده است.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان در ادامه اضافه کرد: این جنایات باید در سطح بین المللی محکوم شود و اقدام قضایی بر علیه آنها صورت بگیرد.
وی گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبری (مدظله العالي) در مورد کوله بار ها ساز و کار رسمی در نظر گرفته شده است و در آينده عملی خواهد شد.
در پايان جلسه از فرماندهان انتظامی و مرزبانی و کارکنان این ارگان ها با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.


انتهای پیام/1675
 
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 8993
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *