800
۰
در مراسم آغاز عملیات اجرایی سد ماشکید سفلی مطرح شد

امنیت راهی برای زدودن نگاه های خصمانه نسبت به یک کشور/ بلوغ سیاسی در جمهوری اسلامی ایران یک سرمایه ملی است+تصاویر

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بلوغ سیاسی در جمهوری اسلامی ایران یک سرمایه ملی است، گفت: اگر نسبت به منافع ملی فهم نداشته باشیم، سرمایه ملی را به خاطر خصومت سیاسی برگرفته از رقابت غلط حراج می کنیم.
امنیت راهی برای زدودن نگاه های خصمانه نسبت به یک کشور/ بلوغ سیاسی در جمهوری اسلامی ایران یک سرمایه ملی است+تصاویر
به گزارش شستون، مراسم آغاز عملیات سد ماشکید سفلی سراوان با حضور علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، اتابک جعفری مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان، درویش نارویی فرماندار، هیئت همراه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در بخش بم پشت شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امنیت لازمه طی کردن مسیر پیشرفت، ترقی و محقق شدن آنچه در شان انسان است، می باشد، گفت: امنیت در مسیر ارتباط با جهان و زدودن نگاه های خصمانه نسبت به یک کشور باید انجام شود.
وی توسعه روابط بین المللی را راهی برای جریان یابی پیشرفت و توسعه اقتصادی دانست و اظهار داشت: نگاه جهان توسعه محور است و مقام معظم رهبری توصیه کردند که ارتباط با جهان توسعه پیدا کند.
استاندار سیستان و بلوچستان همبستگی و پیوندعمیقی که باعث بوجود آمدن اقتدار ایران می شود را محصول رابطه زیبای ملت و دولت عنوان کرد و اظهار داشت: عده ای سخت در تلاش هستند که بعد از برجام در زمینه ارتباطات جهانی خدشه ایجاد کنند و  بر این باور می باشند که آرامش ایران موجب می شود که منافع برخی از کشورهای به خطر بیفتد.
وی با بیان اینکه بلوغ سیاسی در جمهوری اسلامی ایران یک سرمایه ملی است، تصریح کرد: اگر نسبت به منافع ملی فهم نداشته باشیم، سرمایه ملی را به خاطر خصومت سیاسی برگرفته از رقابت غلط حراج می کنیم.
هاشمی با اشاره به سخنان دیوانه وار ترامپ علیه سپاه، ملت و ایران اذعان داشت: سپاه برگرفته از ملت است و برای مردم و دفاع از حق و حقیقت تلاش می کند و ایستادگی در مقابل ظالم حد و مرزی نمی شناسد.
وی خاطر نشان کرد: امروز ترامپ در مقابل ما ایستادگی کرده است و به دنبال سلطه بر کشورهای منطقه است و این در حالی است که توانستیم اروپا را از آن جدا کنیم و صدای ما در کل جهان پیچیده و عصر تک صدایی گذشته است.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در کشور ایران سالانه 43 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می شود، گفت: هر حرکت غلطی که اتفاق افتاده است باید اصلاح شود و به افراد نیازمند یارانه داده شود.
وی با اشاره به اینکه آبیاری نوین یکی از ضرورت های مهم در کشاورزی است، افزود: با توجه به تبخیر بالا از روش های قدیمی و جاری کردن آب در رودخانه ها نمی توان استفاده کرد و عصر مدیریت آبیاری سنتی گذشته است.
هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کشت گلخانه ای نیازمندی به آب را کم می کند و برداشت محصولات افزایش می یابد، خاطر نشان کرد: محصول سالم سلامت افراد مصرف کننده را هدف قرار می دهد و باید فکر خود را در مسیر تحول تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه معبر خلاف قانون است و قاچاق محسوب می شود، تصریح کرد: معبر موجب می شود که عده ای جان مردم را به خطر بیندازند و قانون گریزی منافع مالی محسوب نمی شود و این درحالی است که دولت 2 بازارچه مرزی با شعاع فعالیت 50 کیلومتری را در اختیار شما قرار داده است.
در پایان این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی کلنگ آغاز پروژه سد ماشکید سفلی به زمین زده شد.
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 9077
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *