انعکاس مانور پدافند غیر عامل از لنز دوربین شستون

شستون , 7 آبان 1396 ساعت 10:57

مانور پدافند غیر عامل با هدف آگاهی و آمادگی دانش آموزان در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) سراوان برگزار شد.


به گزارش شستون، مانور پدافند غیر عامل در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) سراوان توسط جمعیت هلال احمر و با همکاری سپاه شهرستان، ناحیه بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش، آتش نشانی و نیروی انتظامی برگزار شد.

هدف از برگزاری این مانور آمادگی، آگاهی و بینش دانش آموزان در مقابل حوادث و بلایای طبیعی و آشنایی با کمک های امدادی بود، تا خسارات جانی  و مالی افراد جامعه کاهش پیدا کند.
در حاشیه این مانور علی فهرجی مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با توجه به حادثه پذیر بودن دانش آموزان، حفظ آمادگی دانش آموزان و آشنایی با نحوره پناه گیری و انتقال مصدوم را از اهداف این مانور عنوان کرد و اظهار داشت: دانش آموزان با نقاط امن و حادثه خیز مدرسه آشنا شده اند.
وی با بیان اینکه آموزش هایی در خصوص اطفاء حریق به برخی از دانش آموزان داده شده است، تصریح کرد: آموزشی که در دو روز گذشته به دانش آموزان داده شده به صورت عملی در مدرسه فاطمه زهرا (س) سراوان اجرا شد.
مسئول امداد و نجات شهرستان سراوان در پایان از همه اقشار مختلف جامعه خواست که آموزش های امدادی را فرا بگیرند تا در هنگام حوادث بتوانند واکنش مثبتی داشته باشند.
 
انتهای پیام/1675
 


کد مطلب: 9180

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9180/1/انعکاس-مانور-پدافند-غیر-عامل-لنز-دوربین-شستون

شستون
  https://shastoon.ir