800
۰
همزمان با سراسر کشور رخ داد؛

خروش مردم مرزدار دیار نخل و نگاره در راهپیمایی ۱۳ آبان/ غرش های توفنده "مرگ بر استکبار" در سراوان+ تصاویر

راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم در سرزمین نخل و نگاره آغاز شد.
خروش مردم مرزدار دیار نخل و نگاره در راهپیمایی ۱۳ آبان/ غرش های توفنده "مرگ بر استکبار" در سراوان+ تصاویر
 
به گزارش شستون، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور ائمه جمعه و جماعت شیعه و اهل سنت، فرماندار، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، علما، فرهنگیان، کسبه، بازاریان، خانواده معظم شهدا، ورزشکاران، دانشجویان، دانش آموزان و دیگر شهروندان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدای گمنام ( مقابل مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان آغاز شد.
 
اقشار مختلف مردم گروه گروه از دقایق قبل از آغاز راهپیمایی در میدان شهدای گمنام حاضر شدند و با شعار های توفنده و مشت های گره شده شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار، مرگ بر ترامپ مرگ بر آمریکا سر دادند
شهروندان شهرستان مرزی سراوان با اعلام انزجار از سران کفر و استکبار جهانی به ویژه شیطان بزرگ، بار دیگر با ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام وفاداری کردند و با ثبت برگ زرینی دیگر، به جهانیان نشان دادند که در تمامی صحنه ملت شریف ایران با همبستگی از کشور خود دفاع خواهند کرد.
حضور گسترده روحانیون، علما و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی با توجه به موضوع گیری ها و یاوه گیری های رئیس جمهور ایالات آمریکا نسبت به ملت ایران و سپاه پاسداران ایران در نوع خود بی نظری است.
همچنین مردم مرزدار شیعه و اهل سنت جنوب شرقی ترین نقطه ایران با اتحاد و همبستگی، وحدت خود را در این راهپیمایی به معرض نمایش گذاشتند تا دشمنان بدانند با هیچ ترفندی نمی توانند کوچک ترین خللی به برادران دینی این خطه از کشور وارد کنند.
 
نیروهای امدادی مانند آتش نشانی، اورژانس و فوریت های پزشکی و جمعیت هلال احمر نیز با برپایی ایستگاه های سلامت و سنجش فشار خون و قند خون به تظار کنندگان به ارائه‌ خدمات پرداختند.
 
 
گفتنی است حضار پس از پیمودن خیابان امام خمینی (ره) در مجتمع ورزشی شهید فیض محمد حسین بر تجمع خواهند کرد و ادامه برنامه ها از جمله سخنرانی، قرائت مقاله، بیانیه و به آتش کشیدن کاریکاتور ترامپ رئیس جمهور آمریکا برگزار خواهد شد.
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 9233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *