فرماندار مهرستان در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان:

بی نظیر بودن خروش مهرستانی ها در روز مبارزه با استکبار ملی/حضور حماسی مردم خاری بر چشم بدخواهان ایران اسلامی+ تصاویر

شستون , 13 آبان 1396 ساعت 11:09

فرماندار شهرستان مهرستان گفت: حضور حماسی و چشمگیر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان خاری برچشم بدخواهان ایران اسلامی شد و درس عبرتی برای آیندگان آنان باد تا اجازه اهانت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندهند.


 رشید پارسائی در گفت و گو با شستون ضمن گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان روزی است که ۷ هزار دانش آموز با اجتماع بزرگ خود در دانشگاه تهران حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب رقم زدند. 
وی با با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنان ابلهانه ترامپ نشان دهنده کینه توزی نسبت به ایران است و در تلاش است سد راه ارزش های اسلامی شود اما با اتحاد و انسجام بین نیروهای انقلاب و رهبری و همچنین وحدت کلمه این توطئه ها خنثی می شود.
 
فرماندار مهرساتان خاطر نشان کرد : مردم با حضور خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استبکار، یاوه گویان، طمع کاران و اجانب زورگو زدند.
پارسایی اضافه کرد: حضور اقشار مختلف مردم اعم از روحانیت، کسبه، بازاریان،  خانواده شهدا، ورزشکاران همراه با دانش آموزان و دانشجویان نشان دهنده اتحاد و انسجام مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی مهرستان است که به تبعیت از ولایت فقیه حضور حماسی در این راهپیمایی داشتند.
وی خاطر نشان کرد: جوش و خروش مردم در یوم الله ۱۳ آبان در نوع خود بی نظیر است و پیام مردم  مهرستان به سران کفر این است که در هر شرایطی از رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروی خواهند کرد و اجازه دخالت به هیچ اجنبی و سردمدار کفر را نخواهند داد.
فرماندار مهرستان تصریح کرد: حضور حماسی مردم شیعه و سنی که در این راهپیمایی به ید واحد تبدیل شدند خاری بر چشم بدخواهان ایران اسلامی شد ‌و درس عبرتی برای آیندگان آنان باشد تا به خود اجازه اهانت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندهند.


کد مطلب: 9235

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9235/1/بی-نظیر-بودن-خروش-مهرستانی-روز-مبارزه-استکبار-ملی-حضور-حماسی-مردم-خاری-چشم-بدخواهان-ایران-اسلامی-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir