800
۰

عکس نوشته/هفته بسیج الگو و سر مشقی برای دیگر ملت ها خواهد شد

مقام معظم رهبری فرمودند: هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این منطقه دینی و اسلامی برای دیگر ملت ها هم ان شا الله الگو و سرمشق خواهد شد.
عکس نوشته/هفته بسیج الگو و سر مشقی برای دیگر ملت ها خواهد شد
به گزارش شستون، عکس نوشته هایی از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برخی از مسئولین با موضوع  بسیج از طرف پایگاه خبری شستون منتشر شد.
مقام معظم رهبری در این زمینه با بیان اینکه هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این منطقه دینی و اسلامی برای دیگر ملت ها هم ان شا الله الگو و سرمشق خواهد شد، اظهار داشتند:تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان خود در خصوص بسیج اظهار داشت: بسیج با استکبار، متجاوزان، ظالمان و هواداران آنها دشمن بوده و افتخار می کند با کسانی که به آمریکا و اسرائیل برای حمله به بحرین، عراق و سوریه کمک می کنند، دشمن است.
وی تصریح کرد: فرمول بسیج باید در اقتصاد و فرهنگ کشور باز تولید و این فرمول ها در کنار رهبری بسیج سر افراز ایران اسلامی در همه زمینه ها پیاده شود.

 غلامعلی حدادعادل نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه روح بسیج مانند یک رودخانه سیال و خروشان در طول انقلاب در جریان بوده است، اذعان داشت: امروزه بسیج گسترده ترین تشکل متعلق به انقلاب است.

انتهای پیام/1675
 
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 9365
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *