800
۰
کارآفرین سراوانی خبر داد؛

هشت تن علوفه دام به نیمروز ارسال شد/ تبدیل تهدید به فرصت با استفاده از ظرفیت منطقه+تصاویر

کارآفرین شهرستان سراوان گفت: محموله علوفه دام با وزن هشت تن که توسط گروه تولیدی توزیعی علوفه دامی و کود گیاهی امید شرق ابوالقاسم بانک شهر محمدی تولید شده است، به شهرستان نیمروز ارسال شد.
هشت تن علوفه دام به نیمروز ارسال شد/ تبدیل تهدید به فرصت با استفاده از ظرفیت منطقه+تصاویر
مهدی دهواری در گفت و گو با شستون با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده گروه تولیدی توزیعی علوفه دامی و کود گیاهی امید شرق ابوالقاسم بانک شهر محمدی اظهار داشت:ظرفیت تولید علوفه دامی از سرشاخه ها و خوشه های نخل خرما 30 تن در هر ماه دانست که پس از یک فصل سه ماهه در برنامه میان مدت ظرفیت تولید ماهیانه قابل ارتقا می باشد. 
 
وی با بیان اینکه قبل از راه اندازی این خط تولید،  سرشاخه ها و خوشه های درخت خرما با اتش زدن و یا طعمه حریق شدن به هدر می رفت،  افزود: با راه اندازی خط تولید علوفه دام و کود گیاهی روزانه  دو تن سرشاخه و خوشه نخل خرما توسط این  گروه از سطح نخلستان های منطقه جمع آوری و به علوفه دام ارزان قیمت تبدیل می شود. 
 کارآفرین سراوانی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت موجود در منطقه،  تهدید به یک فرصت تبدیل شده و در حال حاضر برای هفت نفر نیروی بومی منطقه به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است. 
 
دهواری در پایان تصریح: تبدیل کارگاه به کارخانه با همکاری و همراهی  وزارت جهاد کشاورزی  از برنامه های پیش روی این مجموعه خواهد بود. 
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 9389
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *