800
۱
در دیدار بسیجیان با امام جمعه اهل سنت سراوان مطرح شد؛

حماسه آفرینی بسیجیان در دوران دفاع مقدس/ بسیج حلقه واصله همه اقشار جامعه است

فرمانده سپاه شهرستان سراوان به همراه جمعی از بسیجیان با امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان دیدار کرد.
حماسه آفرینی بسیجیان در دوران دفاع مقدس/ بسیج حلقه واصله همه اقشار جامعه است
 به گزارش شستون؛ با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته بسیج، فرمانده سپاه شهرستان سراوان به همراه جمعی از کارکنان سپاه و بسیجیان با امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کرد.
سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این دیدار با اشاره به اجرای 62 برنامه در هفته بسیج در شهرستان، گفت: بیش از هزار و 100 بسته حمایتی شامل البسه گرم، لوازم التحریر و کیف میان افراد تحت پوشش کمیته امداد و دانش آموزان مستضعف توزیع می شود.
وی ادامه داد: برگزاری همایش های بصیرت افزایی و روشنگری با حضور اقشار مختلف جامعه از جمله علما، روحانیون، دانشجویان، اساتید و فرهنگیان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که قرار است در هفته بسیج انجام شود و از اجرایی شدن گشت محله محور که در گذشته توسط بسیجیان هر منطقه با استفاده از ظرفیت ها و امکانات هر منطقه برگزار می شد، خبر داد.
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان نیز افزود: بسیجیان نیروهای مخلصی هستند که بدون هیچ توقعی در عرصه های مختلف مانند جهاد، سازندگی و یاری رساندن به محرومین پیشگام هستند.
وی ادامه داد: بسیجیان با امکانات و تجهیزات اندک در قالب گروه های مقاومت مقابل گروه های تکفیری  و معاند که توسط قدرت های بزرگ پشتیبانی می شوند، موفقیت های بزرگی را کسب کردند که دنیا را به تحیر وا داشتند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: بسیجیان که متشکل از نیروهای مردمی بود در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند که موجب شکست دشمن شد.
مولوی ساداتی امنیت کشور را در سایه آگاهی نیروهای بسیجی و سپاه دانست که در نقاط مختلف کشور حضور فعال و موثری دارند و عدم مطرح بودن شغل، سن و جنسیت در بسیج را از ویژیگی های مهم این نهاد مردمی برشمرد.
وی با بیان اینکه بسیج حلقه واصله همه اقشار جامعه است، گفت: اگرچه در در حادثه غرب کشور رسانه های معاند حضور سپاه را کمرنگ جلوه دادند اما بسیجیان و سپاه از اولین گروه هایی بودند که جهت کمک و یاری رساندن به زلزله زدگان غرب کشور حضور داشتند.
 
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 9407
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *