800
۱
در جمع دانش آموزان مطرح شد؛

رسالت مهم سپاه در حمایت و انتشار فرهنگ/جوانان از خانواده در مقابل ناهنجاری های فضای مجازی محافظت کنند+تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: جوانان از اعضای خانواده خود در مقابل خطرات و ناهنجاری های فضای مجازی محافظت کنند.
رسالت مهم سپاه در حمایت و انتشار فرهنگ/جوانان از خانواده در مقابل ناهنجاری های فضای مجازی محافظت کنند+تصاویر
به گزارش شستون، به مناسبت هفته بسیج جلسه تبیین انقلابی گری با حضور سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه، ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان و نخبگان در دبیرستان کاردانش امام خمینی (ره) شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش برای دانش آموزان ما ارزش دارد.
وی با بیان اینکه علم، قدرت می آورد و در زمینه هایی که به دور از تهذیب و ارزش های اسلامی است، ارزشی نخواهد داشت، افزود: دانشمندانی هستند که اختراعات نوینی را برای دنیا انجام داده و در کنار آن سلاح های هسته ای را در اختیار احمق ترین افراد دنیا برای کشتار جمعی قرار داده اند.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مقاومت و هماهنگی کشورهای اسلامی دنیای استکبار و کفر را نگران کرده است، اظهار داشت: امروزه کشورهای اسلامی به دلیل داشتن منابع سرشار از انرژی دچار تنش های فراوانی شده اند.
وی با بیان اینکه بهترین انرژی، معادن، آبراه ها، عرصه ظهور و بعثت در کشورهای اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: ظرفیت های دنیای اسلام باید در کنار هم قرار بگیرد و در برابر فشار ها و دسیسه های دشمنان به کار گیری شود.
پودینه با توجه به جنایات داعش در منطقه و به شهادت رساندن علمای شیعه و سنی اذعان داشت: با قدرت ایران، حکومت دست نشانده آمریکا به پایان رسیده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: داعش سیره ضد اهداف و ارکان اسلامی دارد و جوانان باید از اعضای خانواده خود در مقابل خطرات و ناهنجاری های فضای مجازی مراقبت کنند.
فرمانده سپاه سراوان اظهار داشت: دانش آموزان به والدین و معلمین خود بدهکار هستند، چراکه معلم و پدر و مادر شما را به سعادت می رسانند.
ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان در این جلسه با بیان اینکه بسیج، مهم ترین واژه ای است که به شهادت دست پیدا می کند و در زمینه فرهنگی فعالیت زیادی دارد، گفت: سپاه و آموزش و پرورش در حمایت از فرهنگ و انتشار آن رسالت دارند.
وی با بیان اینکه با وجود تحریم ها، روحیه بسیجی موجب خلاقیت و ابتکار در جوانان ایران شده است، تصریح کرد: شهدا راه را برای تحصیل دانش آموزان هموار کرده اند و در این راه نباید دچار یاس و نا امیدی شویم.
در پایان این مراسم 150 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع شد.
 
انتهای پیام/1675
 
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 9432
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *