حوزه مقاومت حضرت سمیه (س) روستای چاهوک مهرستان افتتاح شد+ تصویر

شستون , 2 آذر 1396 ساعت 9:06

حوزه مقاومت بسیج حضرت سمیه (س) خواهران روستای چاهوک شهرستان مهرستان افتتاح شد.


به گزارش شستون،  عصر روز گذشته حوزه مقاومت بسیج حضرت سمیه(س) روستای چاهوک با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهرستان،  معاون فرماندار،  بخشدار مرکزی،  معتمدین،  ریش سفیدان و جمعی از بسیجیان افتتاح شد. 
سرهنگ پاسدار محمد قورزایی فرمانده سپاه شهرستان مهرستان با بیان ضروری بودن دایر کردن حوزه مقاومت در این روستا با توجه به بعد مسافت، گفت: در راه اندازی این حوزه مقاومت از ظرفیت بومیان منطقه استفاده شده است. 
محمود زهی مسئول بسیج حوزه خواهران مهرستان با اشاره به اینکه تعداد جامعه هدف بسیجیان این منطقه سه هزار و 200 نفر است، افزود: تعداد جمعیت بانوان پنج هزار و 428 نفر است که از این تعداد توانسته اند 50 بسیجی فعال و 672 بسیجی عادی جذب کنند. 
وی با بیان وجود 9 پایگاه مقاومت در روستای چاهوک، اضافه کرد: حوزه مقاومت حضرت سمیه (س) چاهوک دومین پایگاهی است که در این منطقه افتتاح می شود و حوزه اول در بخش آشار افتتاح شده است. 
مسئول حوزه بسیج خواهران ناحیه مقاومت سپاه مهرستان تصریح کرد: با همکاری و حمایت فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان توانسته اند 13 پایگاه مقاومت این شهرستان را به 52 پایگاه مقاومت افزایش دهند. 
محمود زهی در پایان جهت پیاده سازی فرهنگ و تفکر بسیجی و مقابله با جنگ نرم خواستار همراهی و همکاری مسئولین، علما،  معتمدین و ریش سفیدان منطقه شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 9448

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9448/1/حوزه-مقاومت-حضرت-سمیه-س-روستای-چاهوک-مهرستان-افتتاح-تصویر

شستون
  https://shastoon.ir