800
۰

عکس نوشته/تشکل مردمی بسیج در جهان بی نظیر است

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه بسیج از بی نظیر ترین تشکل های مردمی در جهان می باشد، گفت: فلسفه وجودی بسیج کمک به استقلال، یکپارچگی و وحدت در جامعه است.
عکس نوشته/تشکل مردمی بسیج در جهان بی نظیر است
به گزارش شستون، برخی از علما و روحانیون شهرستان سراوان به مناسبت هفته بسیج در مراسمات و همایش های متعدد سخنانی را در مورد هفته بسیج ایراد کردند که پایگاه خبری شستون عکش نوشته هایی در این زمینه تهیه و منتشر کرده است.
در این زمینه  حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه بسیج یادآور خیل عظیمی از ارزش ها و حسنات است، بسیج را از بی نظیر ترین تشکل های مردمی در جهان برشمرد و اظهار داشت: مردم به صورت داوطلبانه برای حفاظت و حراست از ارزش ها و آرمان های الهی و انقلاب اسلامی در شاکله بسیج حضور می یابند.
وی افزود: باید آگاهی یک فرد بسیجی از دین و ارزش ها و آرمان های دین اسلام و انقلاب اسلامی نسبت به افراد عادی بیشتر باشد تا بتواند در مقاطع حساس از ارزش ها و آرمان ها دفاع کند.
امام جمعه شهرستان سراوان فلسفه وجودی بسیج را کمک به استقلال، یکپارچگی و وحدت در جامعه برشمرد که هم خود اعتقاد دارد و هم دلداده این مسیر باشد و نسبت به دیگران درک بیشتری از این مسائل داشته باشد.
انتهای پیام/1675
 
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 9450
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *