فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) سراوان:

نوک پیکان دشمن به سمت عرصه فرهنگی است/ افتتاح نمایشگاه کتاب با موضوع بسیج+ تصویر

شستون , 2 آذر 1396 ساعت 9:27

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان سراوان گفت: نوک پیکان دشمن امروز به سمت عرصه فرهنگی است پس یک بسیجی هوشمند باید در این عرصه حضور فعالی داشته باشد.


مهدیه سربندی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه یک فرد بسیجی باید مدافع آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باشد، اظهار داشت:  انقلاب، بهترین ثمره وجود بسیجیان است و اگر بسیجیان نبودند، امروز نه تنها چیزی به نام انقلاب اسلامی بلکه چیزی به نام کشور مستقل ایران وجود نداشت.

وی ادامه داد: رشد و گسترش انقلاب بستگی به رشد و گسترش نیروهای بسیجی دارد، از این جهت دشمنان برای تضعیف این نیرو، جنگ نرم را راه اندازی کرده اند.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان سراوان با اشاره به شاخص فرهنگی بودن انقلاب اسلامی ایران نسبت به دیگر انقلاب ها، گفت: نوک پیکان دشمن امروز به سمت عرصه فرهنگی است و یک بسیجی هوشمند باید برای خنثی سازی دسیسه های سلطه طلبان حضور فعالی در عرصه فرهنگی داشته باشد.

سربندی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف افراد بسیجی کسب آگاهی از اهمیت نیروی فرهنگی و درک موقعیت خطیر فرهنگی بسیجی است چرا که دشمن همه تلاش خود را برای نابودی فرهنگ ایرانی و اسلامی به کار گرفته است.

وی در پایان با اشاره به ضروری بودن شناخت فرهنگ غرب و سپس مقابله با تهاجمات آن، گفت: نمایشگاه کتاب با موضوع بسیج برای آشنایی بسیجیان با ویژگی های یک فرد بسیجی در این حوزه مقاومت افتتاح شد.


انتهای پیام/الف.د
 


کد مطلب: 9451

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9451/1/نوک-پیکان-دشمن-سمت-عرصه-فرهنگی-افتتاح-نمایشگاه-کتاب-موضوع-بسیج-تصویر

شستون
  https://shastoon.ir